نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تخلیه سریع باتری OnePlus 9

آیا درباره تخلیه سریع باتری OnePlus 9 اطلاعاتی دارید؟ آیا OnePlus 9 شما عمر باتری ضعیفی دارد؟ تخلیه سریع باتری در دستگاه شما می تواند به دلیل عوامل مختلفی باشد – از اشکال در سیستم عامل تلفن یا یک برنامه گرفته تا مشکلات سخت افزاری مانند باتری در حال خرابی. در این مقاله علت تخلیه سریع باتری بررسی می شود.

تخلیه سریع باتری OnePlus 9

تعمیر باتری ضعیف OnePlus 9

راهکارهایی برای تخلیه سریع باتری OnePlus 9 وجود دارند که در ادامه به شما معرفی می شوند.

روشنایی صفحه نمایش

روشنایی بالای صفحه نمایش یکی از بزرگترین عوامل تخلیه باتری است. اگر مدام در حال تماشای ویدیو یا مرور اینترنت هستید، صفحه نمایش باتری زیادی مصرف می کند. بنابراین، باید تنظیمات روشنایی صفحه را بررسی کنید و در صورت لزوم آنها را کاهش دهید.

صفحه نمایش می تواند به طور خودکار روشنایی خود را تنظیم کند. برای بررسی تنظیم خودکار، به Settings > Display > Brightness رفته و «Adaptive Brightness» را روشن کنید.

وای فای، بلوتوث و جی پی اس

استفاده از وای‌فای، بلوتوث و جی‌پی‌اس روی گوشی، باتری زیادی را تخلیه می‌کند. به این دلیل است که این سه ویژگی انرژی زیادی مصرف می کنند. علاوه بر این، این سه ویژگی توسط بسیاری از برنامه های موجود در گوشی شما برای همگام سازی و برقراری ارتباط با دستگاه های دیگر استفاده می شود.

وقتی روی گوشی شما فعال هستند، می توانند باعث تخلیه قابل توجه باتری شوند. بنابراین، شما باید این سه مورد را خاموش نگه دارید و فقط در صورت نیاز آنها را روشن کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با بلندگوی خارجی Huawei P Smart

سفت افزار Buggy

اگر به تازگی سیستم عامل OnePlus 9 خود را به‌روزرسانی کرده‌اید، نرم‌افزار جدید احتمالاً دارای اشکالاتی است که عمر باتری آن را کاهش داده است.

هنگامی که سازندگان به‌روزرسانی جدید اندروید را منتشر می‌کنند، آندروید جدید اغلب بدون رفع همه باگ‌ها منتشر می‌شود.

این اشکالات را می توان با ارتقاء یا کاهش سیستم عامل برطرف کرد. ارتقاء سیستم عامل آسان است. مطمئن شوید که از آخرین سیستم عامل موجود برای گوشی خود استفاده می کنید. اگر نسخه ای که استفاده می کنید جدیدترین نسخه نیست، باید فوراً آن را به روز کنید.

اگر به‌روزرسانی میان‌افزار موجود نیست، گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. اگر ریست کردن گوشی شما جواب نداد، ممکن است به فکر کاهش سیستم عامل باشید.

تنزل درجه سخت افزار سخت است. بنابراین من توصیه نمی کنم این کار را خودتان انجام دهید. در عوض، به یک مرکز خدمات مجاز مراجعه کنید.

باتری قدیمی

اگر گوشی شما دو سال یا بیشتر عمر کرده است، شاید زمان تعویض باتری فرا رسیده باشد. طبق گفته دانشگاه باتری، ظرفیت باتری در سال اول استفاده تا 22 درصد کاهش می یابد.

مشکلات باتری با قدیمی شدن دستگاه شما شروع می شود. بنابراین، اگر OnePlus 9 شما دو سال یا بیشتر از عمر آن می گذرد، به احتمال زیاد، زمان تعویض باتری فرا رسیده است.

همچنین می توانید باتری را به تنهایی تعویض کنید. اما یک تکه کیک نیست. بنابراین توصیه می کنم آن را توسط یک مرکز خدمات مجاز تعویض کنید.

برنامه ها

درست مانند سفت‌افزار، برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی شما می‌توانند مسئول تخلیه سریع باتری باشند. به همین دلیل است که من به شما توصیه می کنم برنامه ها را فقط از فروشگاه Google Play نصب یا دانلود کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری Honor 7

هر گونه برنامه تمیز کردن آشغال، برنامه تقویت کننده RAM، برنامه تقویت کننده باتری، برنامه آنتی ویروس، برنامه های Mod و سایر برنامه های مشابه را حذف نصب کنید. این برنامه ها فقط سرعت گوشی شما را کاهش نمی دهند. آنها حتی می توانند باعث یخ زدن یا خاموش شدن آن شوند!

این برنامه ها/فعالیت ها بیش از حد از باتری استفاده می کنند

بازی ها

بازی ها از منابع زیادی از پردازنده استفاده می کنند. معمولاً پردازنده بیکار است، اما در هنگام بازی در حالت فول روشن است.

معکوس روی صفحه نمایش

استفاده از Screen Mirroring می تواند باتری شما را خیلی سریع تخلیه کند. اگر از این ویژگی استفاده می کنید، مطمئن شوید که صفحه نمایش شما در صورت لزوم انعکاس داده می شود.

همیشه کل صفحه نمایش را آینه نکنید. در عوض، می‌توانید از حالت «دستی» برای بازتاب بخشی از صفحه‌نمایش که استفاده می‌کنید استفاده کنید.

اگر نکات بالا جواب نداد، ممکن است مشکلات سخت افزاری دیگری به جز باتری وجود داشته باشد. برای تشخیص بهتر گوشی خود را به نزدیکترین مرکز خدمات مجاز ببرید.

آیا می دانید: آموزش تعویض باتری گوشی Oppo Reno Z

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =