نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکل رایج گوشی OnePlus 6

آیا با راهکارهای مشکل رایج گوشی OnePlus 6 آشنایی دارید؟ OnePlus 6 هنوز هم یک گوشی بسیار عالی با چیزهای زیادی برای دوست داشتن است، اما کامل نیست. اکنون که بیش از یک سال از عمر آن می گذرد و چندین به روز رسانی دیده است، این تجربه بسیار عالی است، اما همیشه می تواند بهتر باشد. ما هنوز در مورد مشکلات جدید OnePlus 6 می شنویم، بنابراین در اینجا نحوه رفع آنها آورده شده است.

مشکل رایج گوشی OnePlus 6

نحوه رفع مشکلات وای فای OnePlus 6

با هر عرضه گوشی جدید، شکایت هایی در مورد وای فای می شنویم. از اتصال ضعیف، افت تا حتی 5 گیگاهرتز درست کار نمی کند. مشکلات مشابهی در OnePlus 5T داشتیم که این شرکت برطرف کرد، اما ممکن است برخی از آنها برای OP6 بازگردند.

اگر مشکل وای فای دارید، چند پیشنهاد داریم. برای اولین بار، سعی کنید آن را خاموش و دوباره در تنظیمات داخلی گوشی فعال کنید. همچنین ایده خوبی است که روتر وای فای خود را در خانه برای چند دقیقه خاموش کنید و دوباره آن را روشن کنید. گزینه دیگر این است که به Settings > WiFi بروید و شبکه بی سیم خود را فراموش کنید. سپس دوباره جستجو کنید و دوباره وصل شوید، رمز عبور را وارد کنید و دوباره امتحان کنید. این به طور کامل اتصال بین تلفن و وای فای شما را بازنشانی می کند و امیدواریم مشکل شما برطرف شود.

به‌روزرسانی 2 ژانویه 2019 برای OnePlus 6 و 6T دارای تعداد زیادی رفع اشکال است. ما در ماه مارس بیشتر دیدیم و در ژوئن شاهد یک مورد بزرگ بودیم.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات آزاردهنده OnePlus پس از به روز رسانی 10.3.3

نحوه رفع مشکلات بلوتوث OnePlus 6

وای فای تنها نیست، زیرا در مورد بلوتوث در هر گوشی جدید نیز شکایت می شنویم. با مجموعه وسیعی از دستگاه‌هایی که سعی در اتصال دارند، مشکلاتی ظاهر می‌شوند. ما در حال حاضر شاهد شکایات مربوط به صدای خودرو، بلوتوث و رادیو هستیم.

بزرگترین شکایت بلوتوث در اتومبیل ها است، جایی که تلفن به سادگی وصل نمی شود. برای یکی، OnePlus 6 متصل می شود اما نماد تلفن خاکستری است. اگر چنین است، تماس HD را در تنظیمات خاموش کنید، زیرا تعدادی از کاربران ادعا می کنند که مشکل برطرف شده است. ایده دیگر این است که به سادگی گوشی خود را راه اندازی مجدد کنید، یا ماشین و استریو خود را مجددا راه اندازی کنید. بلوتوث همیشه کمی مشکل است، بنابراین سعی کنید همه جفت‌ها را فراموش کنید و از نو شروع کنید و ببینید که آیا از بین می‌رود یا خیر.

اساساً همه چیز را لغو جفت کنید و از نو شروع کنید. Oreo مشکلات بلوتوث زیادی داشت و گوگل ادعا می کند همه چیز با اندروید 9 پای حل شده است. گوگل در اندروید Q نیز اصلاحات بیشتری دارد که به زودی ارائه می شود.

برنامه‌های OnePlus 6 تمام صفحه نیستند (یا مشکلات ناچ)

دو مشکل صفحه نمایش وجود دارد که بسیاری از افراد با آن مواجه خواهند شد. برنامه‌ها به دلیل طراحی طولانی و باریک، تمام صفحه نیستند یا محتوای برنامه‌ها با بریدگی قطع می‌شوند. تا زمانی که همه توسعه دهندگان برنامه از ناچ پشتیبانی نکنند راهی برای دور زدن این موضوع وجود ندارد. پس از دریافت Android Pie، گزینه هایی برای کنترل بریدگی نیز خواهید داشت.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات OnePlus 9 و 9 Pro و نحوه رفع آنها

مثال بارز YouTube است، از کل صفحه نمایش استفاده نمی کند. با این حال، می‌توانید برای بزرگ‌نمایی فشار دهید و به حالت تمام صفحه گسترش می‌یابد. آن را امتحان کنید و از صفحه نمایش کامل 6.3 اینچی لذت ببرید.

در مورد صفحه نمایش، به روز رسانی 15 آگوست مشکلات سوسو زدن صفحه را برطرف کرد که ماه ها در مورد آن می شنویم. اگر هنوز با مشکلات صفحه نمایش مواجه هستید، برای جایگزینی بالقوه با شرکت تماس بگیرید. هر مشکل دیگری حل شده است.

نحوه رفع مشکلات بازگشایی چهره OnePlus 6

یکی از بهترین ویژگی‌های OnePlus 6، باز کردن قفل با چهره بسیار سریع است. مانند آیفون X اپل کار نمی کند، اما بسیار سریع و دقیق است. خوب، تا زمانی که مشکلی نداشته باشید.

مشکلات ناهماهنگی زیادی با Face Unlock در OnePlus 5T وجود داشت، اما ما هنوز شکایتی برای 6 مشاهده نکرده‌ایم. با این حال، برخی از کاربران احتمالاً با چند مشکل مواجه خواهند شد.

مهم نیست که چه به‌روزرسانی را اجرا می‌کنید، فرآیند بازگشایی با چهره را دوباره انجام دهید تا از شر مشکلات یا شکست‌های عجیب خلاص شوید. به سادگی چهره ثبت شده خود را حذف کنید و فرآیند شناسایی را دوباره انجام دهید. آهسته حرکت کنید و مطمئن شوید که اسکن را در اتاقی با نور زیاد یا ترجیحاً در فضای باز کامل کرده اید. این بهترین تشخیص ممکن را به آن می‌دهد و به تلفن کمک می‌کند چهره شما را در موقعیت‌های کمتر از ایده‌آل ثبت کند.

نحوه رفع مشکلات اسکنر اثر انگشت OnePlus 6

آیا با اسکنر اثر انگشت مشکل دارید؟ معمولاً گزارش‌هایی را می‌بینیم که نشان می‌دهد یک انگشت را نمی‌شناسد، یا زمانی که صاحبان گوشی در جیب خود هستند، خوانش‌های نادرست دریافت می‌کنند. باعث می شود باتری سریعتر از آنچه باید تخلیه شود.

این مطلب را از دست ندهید   نکات و ترفندهای راه حل مشکلات رایج گوشی OnePlus 9

به تنظیمات بروید، روی نماد جستجو ضربه بزنید و در حالت جیبی تایپ کنید. اگر مدام از اسکنر موجود در جیب یا کیف خود خوانش غلط دریافت می کنید، می توانید این تنظیمات را فعال کنید.

در مورد مشکلات معمولی اسکنر اثر انگشت، باید از اول شروع کنید. اگر انگشت شما را ثبت نمی کند، توصیه می کنیم هر چاپ ذخیره شده را حذف کنید. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که از یک قاب استفاده می‌کنید و بعد از تنظیم اثر انگشت خود آن را روی آن قرار می‌دهید. یک کیس زاویه اسکن را تغییر می‌دهد و ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد. پس از نصب کیس، اثر انگشت را به دستگاه خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید دو بار همان انگشت را ثبت کنید. ما می شنویم که مشکلات بسیاری از کاربران را برطرف می کند. یا فقط از Face Unlock استفاده کنید.

به‌روزرسانی اخیر گزینه تأیید پین را بدون ضربه زدن اضافه کرده است که باز کردن قفل تلفن را نیز آسان‌تر می‌کند. سپس، به‌روزرسانی آگوست 2019 اصلاحاتی داشت که به طور خاص سنسور اثر انگشت را هدف قرار می‌داد.

آیا می دانید: آموزش نحوه تخلیه سریع باتری OnePlus 9

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =