نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

امروزه همه افراد دارای یک گوشی هوشمند هستند که دارای عملکردهای خارق العاده برای راحتی ما است. اگر مدت زیادی است که از Xiaomi Mi 10 Ultra خود استفاده می کنید، واضح است که این گوشی همان عملکرد جدید را ارائه نخواهد کرد. بسیاری از کاربران مشکل تخلیه سریع باتری Xiaomi Mi 10 Ultra را تجربه می کنند. این مانع از گردش کار می شود و مشکلات دیگری را ایجاد می کند. شما تعجب خواهید کرد که چگونه می توانید این مشکل باتری سریع را برطرف کنید. راهنمای زیر نحوه رفع سریع تخلیه باتری Xiaomi Mi 10 Ultra را نشان می دهد.

تخلیه باتری Xiaomi Mi 10 Ultra

عیب یابی تخلیه باتری Xiaomi Mi 10 Ultra

برای تخلیه باتری Xiaomi Mi 10 Ultra به طور عمده سه دلیل وجود دارد که Xiaomi Mi 10 Ultra شما ممکن است با تخلیه سریع باتری مواجه شود. ابتدا آنها را مرور می کنیم و سپس مراحلی را که می توانید برای رفع آنها انجام دهید را مشاهده می کنیم.

به روز رسانی نرم افزار اخیر

اگر مشکل تخلیه سریع باتری گوشی شما پس از به روز رسانی آن شروع شده است، به احتمال زیاد علت آن است. چرا؟ هنگامی که برندها مجبور به راه اندازی یک گوشی هوشمند هستند، اقدامات فوق العاده ای برای بهینه سازی نرم افزار انجام می دهند زیرا می دانند که قبل از اینکه اکثر مردم بروند و دستگاه خود را بخرند، ابتدا بررسی را بررسی می کنند.

اما یک بار، پس از خرید یک گوشی هوشمند، برندها دیگر هیچ سودی در نگهداری آن ندارند. بنابراین برای شهرت و رقابت برند، دو تا چهار به روز رسانی عمده ارائه می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه گرفتن اسکرین شات در گوشی OnePlus 6

بهینه‌سازی نرم‌افزار زمان زیادی می‌برد، و من معتقدم که بیشتر برندها فقط «به‌اندازه کافی خوب» را هدف می‌گیرند، نه «بهترین». گاهی اوقات آنها به روز رسانی های نرم افزار را بدون آزمایش کامل انجام می دهند. برای حل تخلیه سریع باتری ناشی از به روز رسانی نرم افزار-

بررسی به روز رسانی نرم افزار جدیدتر

برای تخلیه باتری Xiaomi Mi 10 Ultra به احتمال زیاد، شیائومی به روز رسانی دیگری را منتشر کرده است که مشکل تخلیه باتری را برطرف می کند. بنابراین به تنظیمات گوشی خود بروید و بررسی کنید که آیا به روز رسانی نرم افزار جدیدی در دسترس است یا خیر.

اگر یکی وجود دارد، گوشی خود را آپدیت کنید و سپس دوباره به‌روزرسانی نرم‌افزاری را بررسی کنید، زیرا گاهی اوقات برندها به‌روزرسانی‌های متعددی را منتشر می‌کنند و باید یکی یکی نصب شوند.

اگر به‌روزرسانی وجود ندارد، ممکن است مجبور شوید چند هفته منتظر بمانید تا تخلیه باتری برای دانلود در دسترس باشد.

تنظیم مجدد داده های کارخانه

برای تخلیه باتری Xiaomi Mi 10 Ultra بازنشانی به داده‌های کارخانه، تمام داده‌های تلفن شما را پاک می‌کند و گاهی اوقات باگ‌هایی را که گوشی شما داشت برطرف می‌کند. باتری تخلیه سریع یکی از این موارد است.

از آنجایی که تمام داده‌های شما پاک می‌شوند، مطمئن شوید که از داده‌های مورد نیاز برای استفاده در آینده نسخه پشتیبان تهیه می‌کنید.

بررسی سیستم عامل

اگر مدتی گذشته است و سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری را انجام نمی‌دهد که مشکل تخلیه سریع باتری شیائومی Mi 10 Ultra را برطرف کند، می‌توانید نرم‌افزار را به آخرین نسخه پایدار کاهش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   سی پی یو موبایل

درست مانند بازنشانی به داده‌های کارخانه، با تنزل رتبه‌بندی میان‌افزار، تمام داده‌های شیائومی Mi 10 Ultra شما پاک می‌شود. بنابراین مطمئن شوید که از همه آن ها نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.

اکنون ممکن است تعجب کنید که کدام “تنظیم” گوشی هوشمند شما باعث کاهش رتبه نرم افزار می شود. متاسفم که شما را ناامید می کنم، اما چنین تنظیمات یا ویژگی وجود ندارد.

اگر می‌خواهید میان‌افزار/نرم‌افزار Xiaomi Mi 10 Ultra خود را تنزل دهید، مطمئن‌ترین راه این است که این کار را از مرکز تعمیرات شیائومی انجام دهید.

توجه: تنزل دادن سیستم عامل بسیار پیچیده تر از ارتقاء سیستم عامل است. اگر اشتباه انجام دهید، بدترین اتفاقی که ممکن است بیفتد این است که باید مادربرد شیائومی Mi 10 Ultra خود را تعویض کنید.

برنامه ها و فعالیت ها

برای تخلیه باتری Xiaomi Mi 10 Ultra آیا اخیراً برنامه ای نصب کرده اید؟ حتی اگر این کار را نکردید، این احتمال وجود دارد که برنامه جدیدی که نصب کرده اید یا برنامه هایی که قبلاً روی تلفن شما نصب شده اند باعث تخلیه سریع باتری شوند. برنامه های نصب شده بر روی تلفن شما به صورت دوره ای به طور خودکار به روز می شوند.

بنابراین، احتمال زیادی وجود دارد که یکی از برنامه های موجود در شیائومی Mi 10 Ultra شما باگ باشد و باتری بیشتری مصرف کند. می‌توانید به فروشگاه Google Play بروید، همه برنامه‌ها را به‌روزرسانی کنید و گوشی خود را راه‌اندازی مجدد کنید.

برنامه‌هایی که از Play Store دانلود نمی‌شوند می‌توانند حاوی بدافزار باشند. بنابراین اگر برنامه یا بازی Mod/Cracked/Unlocked را دانلود کردید، آن را حذف نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض شیشه عقب

قدیمی بودئ گوشی شما

برای تخلیه باتری Xiaomi Mi 10 Ultra همانطور که تلفن هوشمند شما قدیمی می شود، ظرفیت باتری کاهش می یابد. در نتیجه، چرخه شارژ/دشارژ محدودی دارد.

اگر گوشی شما بیش از یک سال قدیمی است، احتمالاً مشکل باتری است. تنها راه حل این است که باتری شیائومی Mi 10 Ultra خود را جایگزین کنید. در همین حال، برای بهبود عمر باتری می توانید نکات زیر را امتحان کنید.

مسائل سخت افزاری

مشکلات سخت افزاری می تواند باعث شود که Xiaomi Mi 10 Ultra شما عمر باتری ضعیفی داشته باشد. اگر تلفن شما علائم قابل رویت نداشته باشد، تأیید مشکلات سخت افزاری دشوار است.

علائمی مانند داغ شدن بیش از حد، زمان طولانی برای شارژ شدن یا اصلاً شارژ نشدن، و Ghost Touch برخی از نشانه های قابل مشاهده مشکل سخت افزاری هستند.

بیشتر بدانیذ: نکات و ترفندهای راه حل مشکلات رایج گوشی OnePlus 9

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 14 =