نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

روش فوق‌العاده برای افزایش عمر باتری آیفون

تلفن هوشمند بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره ماست پس بهترین روش این است که از چنین راهکارهایی استفاده کنیم تا در مواقع ضروری دقایق یا حتی ساعاتی بیش‌تر شارژ تلفن همراه‌مان تمام نشود.

  1. روشن کردن حالت Low Power

یکی از مهمترین راهکارها روشن کردن حالت Low Power است، چراکه آیفون سعی می‌کند با کنار گذاشتن وظایف کم اهمیت به ظایف مهم‌تر بپردازد. وقتی باتری شما به کم‌تر از 80 درصد برسد به‌طور خودکار این حالت فعال می‌شود ولی شما می‌توانید بطور دستی به Setting و بعد Battery بروید و حالت Low Power را روشن کنید. می‌توانید با روشن شدن تصویر باتری در بالای صفحه نمایش موبایل از روشن شدن آن مطمئن شوید.

  1. خاموش کردن Notification

اگر با هر نوتیفیکیشن صفحه تلفن هوشمندتان روشن شود مصرف باتری شما بیش‌تر می‌شود. پس می‌توانید با رفتن به قسمت Settings و بعد Notification زمان روشن بودن یا خاموش بودن نوتیفیکیشن‌ها را مدیریت کنید تا دیرتر باتری خالی شود.

  1. خاموش کردن Wi Fi

برای کاهش مصرف اینترنت بهتر است از Wi Fi استفاده کنید ولی درمقابل عمر باتری شما کاهش می‌یابد؛ چون بطور مداوم درحال جستجو شبکه‌های Wi Fi نزدیک شماست. برای خاموش کردن آن به بخش Settings رفته و بعد Wi Fi را روی حالت OFF بگذارید.

  1. خاموش کردن Location

در بسیاری موارد مکان‌یاب اهمیت بسیاری دارد ولی طول عمر باتری را کاهش می‌دهد. می‌توانید با رفتن به قسمت Settings و بعد Privacy و Location Service آن را خاموش کنید.

با خاموش شدن این قسمت بعضی برنامه‌ها مثل آب و هوا و Google Maps کار نمی‌کنند. برای رفع این مشکل اپل گزینه While Using the App را قرار داده است تا فقط زمانی که برنامه را باز می‌کنید مکان‌یاب فعال شود و باتری تلفن همراه‌تان خالی نشود.

  1. خاموش کردن Background App Refresh

هنگامی که برنامه‌ای را می‌بندید کمی طول می‌کشد تا به حالت معلق برگردد. اگرچه Background App Refresh بطور منظم محتوا برنامه‌ها را بروزرسانی می‌کند ولی درعوض تاثیر زیادی در مصرف باتری دارد. شما می‌توانید با غیرفعال کردن آن برای برخی برنامه‌های خاص در مصرف شارژ صرفه‌جویی کنید. به همین منظور به Settings، بعد General و سپس Background App Refresh بروید تا آن را خاموش کنید. همچنین می‌توانید همه برنامه‌ها را باهم یا تک به تک غیرفعال کنید، اما این را در نظر داشته باشید که ممکن است موقع باز کردن مجدد برنامه کمی طول بکشد تا اطلاعات جدید به شما نشان داده شود.

  1. خاموش کردن Updates

به‌روزرسانی خودکار روش بسیار خوبی است تا برنامه‌هایتان همواره بروز باشند ولی برای افزایش طول عمر باتری بهتر است در مواقعی که لازم نیست به بخش Settings و بعد iTunes and App Store رفته و Updates را خاموش کنید.

  1. خاموش کردن بلوتوث و AirDrop

این دو برنامه هم اگر دائم روشن باشند طول عمر باتری را کم می‌کنند. برای خاموش کردن بلوتوث به Settings و بعد Bluetooth رفته و روی Off بگذارید. همچنین برای خاموش کردن AirDrop به قسمت Settings، بعد General و AirDrop رفته و گزینه Receiving Off را تیک بزنید.

  1. خاموش کردن iCloud

یکی از ویژگی‌های خوب آیفون این است که می‌توانید از منو تنظیمات به Photos و بعد به iCloud Photos بروید عکس ارسال یا دریافت کنید. مزیت آن این است که عکس‌ها را ذخیره می‌کند و در آینده می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. ولی این کار نیاز به باتری بیش‌تری دارد و می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مادربرد Redmi Note 7
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 7 =