نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

هنگامی که گوشی هوشمند روی صفحه سیاه گیر می کند و روشن نمی شود، مشکل فقط می تواند یک مشکل جزئی سیستم عامل باشد، البته تا زمانی که به دلیل آسیب سخت افزاری ایجاد نشده باشد. ما توضیح خواهیم داد تا در مقاله خود “رفع مشکل صفحه نمایش سیاه شیائومی” توضیح خواهیم داد. در واقع، شما ممکن است فقط نیاز به انجام یک یا چند روش برای رفع این مشکل داشته باشید. با ما برای رفع رفع مشکل صفحه نمایش سیاه شیائومی همراه باشید.

رفع مشکل صفحه نمایش سیاه شیائومی

برطرف کردن و رفع مشکل صفحه نمایش سیاه شیائومی

هر گوشی در مورد مشکل صفحه سیاه راه حل متفاوتی دارد، اما ما مشکلات رایجی را که ممکن است در گوشی هوشمند شیائومی خود با آن مواجه شده اید، توضیح دهیم. بنابراین، ما سعی خواهیم کرد مشکل انواع گوشی های هوشمند شیائومی را حل کنیم.

رستارت کردن گوشی

اولین چیزی که وقتی با مشکل صفحه سیاه مواجه می شویم به ذهنمان می رسد راه اندازی مجدد گوشی است. این ساده و احتمالا رایج ترین راه حل برای مشکل صفحه سیاه شیائومی است. این به این دلیل است که مشکل صفحه نمایش سیاه ممکن است به دلیل یک اشکال باشد و معمولاً با پاک کردن حافظه تلفن می توان آن را حل کرد.

گزینه دوم در اینجا ریست کردن گوشی است. این راه حل باعث از بین رفتن عکس ها یا برنامه های شما نمی شود، فقط گوشی شما را ریستارت می کند. اگر مدل گوشی شیائومی شما سوراخ کوچکی دارد، می‌توانید آن را با یک ابزار کوچک فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات رایج گوشی های OnePlus

همچنین می توانید گوشی شیائومی خود را به حالت کارخانه بازیابی کنید، اما این کار باعث حذف کامل اطلاعات گوشی شما می شود. می‌توانید این کار را با فشار دادن و نگه داشتن دکمه‌های «خانه» و «افزایش/کاهش صدا» انجام دهید. منویی با عنوان بازیابی سیستم را مشاهده می کنید، روی آن کلیک کرده و به «پاک کردن داده ها» بروید.

شارژ کردن گوشی

برای رفع مشکل صفحه نمایش سیاه شیائومی این احتمال وجود دارد که به دلیل تمام شدن شارژ باتری گوشی خود با مشکل صفحه نمایش سیاه مواجه شده باشید. سعی کنید گوشی را شارژ کنید و قبل از اینکه بخواهید آن را روشن کنید مطمئن شوید که باتری کاملاً شارژ شده است.

بررسی برای یافتن مشکل گوشی

بنابراین، ما نحوه رفع صفحه نمایش سیاه شیائومی را توضیح داده ایم؟ اگر مشکل صفحه سیاه همچنان رخ می دهد، به احتمال زیاد این مشکل توسط یک جزء سخت افزاری ایجاد می شود. ممکن است دستگاه شما به باتری جدید یا صفحه نمایش آسیب دیده نیاز داشته باشد. اگر به تنهایی نتوانستید این مشکل را حل کنید، لطفاً با یک تکنسین مشورت کنید.

این ممکن است بدتر از آن چیزی باشد که ما فکر می کنیم. اگر با مشکل صفحه سیاه شیائومی مواجه شده اید و می دانید چگونه مشکل صفحه سیاه شیائومی را برطرف کنید، برای ما کامنت بگذارید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بدانید: نکاتی برای رفع مشکل میکروفون و هدفون گوشی OnePlus

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 14 =