نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

مشکل شارژ نکردن شارژر وایرلس سامسونگ را چطور حل کنیم؟

یکی از مشکلاتی که اغلب کاربران گوشی های سامسونگ ممکن است با آن برخورد کنند شارژ نشدن گوشی است. اما از آن جا که تعداد افرادی که از شارژرهای وایرلس استفاده می کنند روز به روز در حال گسترش است و این گجت نسبت به زمان های گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، در این مقاله ما به بررسی مشکل شارژ نکردن شارژر وایرلس سامسونگ می پردازیم و با بیان علل کار نکردن شارژر بی سیم سامسونگ به ارائه راه حل هایی برای حل این مشکل می پردازیم.

شارژرهای بی سیم جزو یکی از ترندهای روز دنیای تکنولوژی هستند که به علت کاربری راحت و آسان محبوبیت خوبی در بین کاربران پیدا کرده اند. در برند سامسونگ با وجود آن که تعداد دستگاه هایی که از شارژر وایرلس پشتیبانی می کنند کم است، اما به دلیل بیشتر شدن گرایش کاربران به این دستگاه ها، تعداد افرادی که از آن ها استفاده می کنند هر روزه بیشتر می شود.

علت شارژ نکردن شارژر وایرلس سامسونگ چیست؟

کار کردن با این دستگاه ها اگرچه راحتی فراوانی برای کاربران به همراه دارد اما گاهی نیز مشکلاتی در کاربری این دستگاه ها پیش می آید. یکی از مشکلاتی که کاربران شارژر بی سیم با آن مواجه می شوند شارژ نکردن شارژر وایرلس سامسونگ است. در این مطلب به علت پدید آمدن این مشکل و راهکارهایی برای حل آن می پردازیم.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که با مشکل کار نکردن شارژر بی سیم سامسونگ مواجه شده اید در ادامه راه حل هایی برای حل این مشکل آورده شده است:

1. از آماده به کار بودن شارژر اطمینان حاصل کنید

ممکن است خنده دار به نظر برسد اما در برخی موارد مشکل شارژ نکردن شارژر وایرلس سامسونگ تنها یک دلیل ساده دارد و آن چیزی نیست جز خارج شدن شارژر از پریز برق! پس بهتر است قبل از هر بار استفاده از شارژر وایرلس آن را چک کنید و اطمینان حاصل کنید که شارژر به درستی درون پریز برق قرار گرفته است.

این مطلب را از دست ندهید   نکات مهم شارژ آهسته در OnePlus 9

2.از شارژر وایرلس سامسونگ اصل استفاده کنید

همانطور که در مقاله راه های مراقبت از باتری گوشی گفته شد، بهترین راهکار برای جلوگیری از مشکلات بعدی استفاده از شارژر درون جعبه گوشی و شارژرهای اصل با برند یکسان با گوشی است. اگر گوشی شما از انواعی است که با شارژر بی سیم ارائه می شود بهترین کار استفاده از همان شارژر برای شارژ گوشی است، حتی اگر از قبل یک شارژر وایرلس درون منزل داشته باشید. شارژرهای اصل سامسونگ بیشتر از هر شارژر و برند دیگری با گجت های این برند هماهنگ بوده و استفاده از آن ها از بسیاری مشکلات بعدی پیشگیری می کند.

3.گوشی تلفن همراه خود را به صورت صحیح روی پد شارژر قرار دهید

یکی از مواردی که ممکن است باعث شارژ نکردن شارژر وایرلس سامسونگ شود نیز قرارگیری اشتباه گوشی روی دستگاه است. اگر گوشی تلفن همراه شما به طور صحیح در مرکز پد شارژر قرار نگرفته باشد هسته شارژر که در مرکز آن قرار دارد قادر به شارژ گوشی شما نخواهد بود. پس قبل از اینکه تلفن همراه خود را روی شارژر گذاشته و آن را رها کنید مطمئن شوید که دستگاه در مرکز شارژر قرار گرفته و تکان نخورده است.

4.قاب محافظ گوشی را جدا کنید

در برخی موارد وجود یک لایه عایق بین گوشی و شارژر می تواند موجب ایجاد مشکل شارژ نشدن شارژر وایرلس سامسونگ شود. پس اگر با چنین مشکلی برخوردید لازم است اطمینان حاصل کنید که هیچ لایه پلاستیکی، کاغذی و یا دیگر موارد بین گوشی و پد شارژر وجود نداشته باشد. اگر از قاب محافظ برای گوشی تلفن همراه خود استفاده می کنید برای استفاده از شارژر وایرلس باید آن را جدا کرده و سپس دستگاه را روی پد شارژر قرار دهید. به این ترتیب کمتر احتمال دارد که با مشکل شارژ نکردن شارژر وایرلس Samsung مواجه شوید.

این مطلب را از دست ندهید   کابل دکمه پاور و صدا Honor 7

5.گزینه Fast charging wireless را فعال کنید

برخی شارژرهای وایرلس تنها در صورت فعال بودن گزینه Fast Charging Wireless در گوشی اقدام به شارژ آن می کنند. بنابراین باید مطمئن شوید که این گزینه در گوشی تلفن همراه شما فعال است. برای فعال کردن این گزینه یا چک کردن آن از مسیر زیر اقدام کنید.

Settings >> Advanced features >> Accessories >> Fast Wireless Charging >> On

6.گوشی خود را ریبوت کنید

همواره یک راه حل آسان و کاربردی در گوشی های تلفن همراه ریبوت کردن آن است. در بسیاری موارد مشکلات به وجود آمده در گوشی به دلیل اختلالات نرم افزاری موجود در Cash گوشی است که مشکلی بسیار ساده بوده و با یک ریبوت به راحتی حل می شود و جای نگرانی ندارد. ریبوت سیستم نرم افزاری گوشی را رفرش کرده و باگ های آن را برطرف می کند. اگر شارژر وایرلس شما قبلا کار می کرده یکی از مواردی که می تواند به حل مشکل شارژ نکردن شارژر وایرلس سامسونگ کمک کند ریبوت کردن سیستم گوشی است.

7.نرم افزار خود را به روز رسانی کنید

برخی مشکلات به وجود آمده در سیستم های اندروید ناشی از مشکلات نرم افزاری است که در اثر اشکالاتی در برنامه نویسی نرم افزار پیش می آید. سازندگان نرم افزارها عموما مشکلات موجود در سیستم را در آپدیت های جدید آن برطرف می کنند. پس یکی از راه های برطرف کردن مشکلات نیز می تواند به روز رسانی سیستم گوشی باشد. از مسیر زیر به راحتی می توانید گوشی خود را به روز رسانی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دوربین عقب Redmi Note 7

Settings >> Software Update >> Download and Install

8.از حالت Safe Mode برای شارژ گوشی استفاده کنید

اگر گوشی شما قبلا بدون هیچ گونه مشکلی با استفاده از شارژر وایرلس شارژ می شده اما اکنون به دلایل مختلف شارژ شدن متوقف شده و با مشکل شارژ نکردن شارژر وایرلس سامسونگ برخورد کرده اید این مشکل می تواند به دلیل مشکلات ناشی از نرم افزارهای مختلف باشد. اگر پس از نصب یک نرم افزار جدید با مشکل کار نکردن شارژر بی سیم سامسونگ مواجه شدید ابتدا آن نرم افزار به خصوص را حذف کرده و چک کنید که آیا در صورت حذف نرم افزار گوشی با کمک شارژر وایرلس شارژ می شود یا خیر.

به عنوان راه حل جایگزین نیز می توانید از حالت Safe Mode گوشی استفاده کنید و در آن حالت گوشی را شارژ کنید. در Safe Mode اکثر اپلیکیشن ها غیر فعال می شوند بنابراین از مشکل تداخل نرم افزاری جلوگیری می شود. اگر شارژر شما در حالت Safe Mode بدون هیچ گونه ایرادی گوشی شما را شارژ کرد نشان از مشکل در نرم افزار برنامه نصب شده و تداخلات آن دارد.

9.مطمئن شوید که گوشی شما خشک است

در برخی گوشی های ضد آب سامسونگ در صورتی که در قسمت پورت شارژر گوشی تلفن همراه رطوبت وجود داشته باشد با شارژر وایرلس شارژ نمی شوند و مشکل از کار نکردن شارژر بی سیم سامسونگ نیست. بنابراین اگر احتمال خیس بودن سوکت شارژ موبایل سامسونگ خود را می دهید ابتدا گوشی را خوب تکان دهید تا مایعات موجود در پورت تا حدی خارج شود، سپس با یک دستمال خشک تمیز اقدام به خشک کردن پورت کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 1 =