نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رفع مشکلات آزاردهنده OnePlus

آیا راهکارهایی برای رفع مشکلات آزاردهنده OnePlus می شناسید؟ OxygenOS 10.3.3 با ویژگی های هیجان انگیزی مانند پشتیبانی از Dolby Atmos برای OnePlus Bullets Wireless Z تازه راه اندازی شده و دسترسی به عناوین Epic Games همراه با بهبود بسیار مورد نیاز باتری، به روز رسانی بزرگی است. با این حال، ان دستگاه مانند دستگاه های دیگر کامل نیست و سهم عادلانه خود را از مشکلات دارد. برای بررسی مشکلات رایج OnePlus پس از به‌روزرسانی OxygenOS 10.3.3، و راه‌حل‌های احتمالی که شما را به موقع نجات می‌دهند، ادامه مطلب را بخوانید!

مشکلات آزاردهنده OnePlus

مسئله گرمای بیش از حد

تعداد معدودی از دارندگان گوشی‌های هوشمند OnePlus گزارش داده‌اند که دستگاه‌های آن‌ها پس از به‌روزرسانی OxygenOS 10.3.3 شروع به گرم شدن بیش از حد کرده‌اند. در برخی مواقع، دستگاه بیش از حد داغ می شود که نمی توان آن را در دست نگه داشت.

از آنجایی که این اولین بار نیست که مشکل گرمای بیش از حد پس از به‌روزرسانی OxygenOS رخ می‌دهد، نباید به خاطر آن خواب خود را از دست بدهید. مشکل ممکن است به دلیل اشکال یا فضای ذخیره سازی بهم ریخته باشد.

اولین کاری که باید برای رفع مشکل گرمای بیش از حد در آپدیت OxygenOS 10.3.3 انجام دهید این است که تمام فایل های ذخیره سازی شامل عکس ها، فیلم ها، موسیقی و اسناد را حذف کنید. همچنین، برنامه های غیر ضروری را پیدا کنید و آنها را حذف کنید. هنگامی که فایل های بی فایده را حذف کردید، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. حالا کمی صبر کنید تا ببینید مشکل برطرف شده است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات رایج گوشی OnePlus 7T

اگر مشکل گرمای بیش از حد ادامه داشت، دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. به خاطر داشته باشید، این یک راه حل ریشه ای است که تمام داده های موجود در دستگاه را از بین می برد. بنابراین، قبل از ادامه روند، مطمئن شوید که به طور کامل از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید.

به برنامه Settings > System > Reset Options > Erase all data (Factory Reset) بروید

مشکلات آزاردهنده OnePlus

هنگامی که گوشی هوشمند خود را فرمت کردید، آن را تنظیم کنید. در طول مسیر، دستگاه خود را از نسخه پشتیبان بازیابی کنید.

تخلیه سریع باتری

یکی دیگر از مشکلات عمده ای که پس از به روز رسانی OxygenOS 10.3.3 رخ داده است، تخلیه سریع باتری است. چندین کاربر OnePlus گزارش داده اند که گوشی های هوشمند آنها پس از به روز رسانی نرم افزار شروع به تخلیه سریع باتری کرده اند.

در حالی که برخی گزارش کرده اند که دستگاه آنها به سختی 2-3 ساعت پس از شارژ کامل دوام می آورد، برخی دیگر اظهار کرده اند که دستگاه به سختی از یک ساعت گذشته است. در حالی که به‌روزرسانی نرم‌افزار ممکن است در خط مقدم این مشکل باشد، ویژگی‌های پرقدرت مانند ردیابی موقعیت مکانی و به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه نیز می‌توانند پشت این مشکل باشند.

برای شروع، ردیابی موقعیت مکانی را غیرفعال کنید. هنگامی که یک برنامه از موقعیت مکانی تلفن شما از طریق GPS استفاده می کند، دکمه مکان در بالای صفحه ظاهر می شود. به سادگی از بالای صفحه به پایین بکشید و سپس دکمه مکان را خاموش کنید. پس از آن، به تنظیمات سیستم > باتری > بهینه سازی باتری > سه نقطه عمودی در بالا سمت راست > بهینه سازی پیشرفته بروید. اکنون، Adaptive Battery را روشن کنید تا از اجرای برنامه ها در پس زمینه جلوگیری کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش باز کردن قفل اف آر پی گوشی

تخلیه سریع باتری

علاوه بر این، از پخش خودکار ویدیوها در مرورگر وب و فروشگاه Google Play در دستگاه خود نیز جلوگیری کنید.

برای اینکه بدانید کدام برنامه ها بیشترین مصرف باتری را دارند، به تنظیمات > باتری > مصرف باتری بروید. شما باید میزان مصرف باتری را مشاهده کنید.

مشکل صوتی در OnePlus 7 و 7 Pro

برخی از کاربران شکایت کرده اند که بلندگوهای دستگاه پس از به روز رسانی OxygenOS 10.3.3 به طور کامل کار نمی کنند. این ناکارآمدی نه تنها بر صداهای رسانه بلکه بر آهنگ زنگ نیز تأثیر گذاشته است. با این حال، هنگامی که به یک بلندگوی بلوتوث متصل می شود، گفته می شود که بلندگو به طور معمول کار می کند.

در ظاهر، مشکل صوتی عجیب به نظر می رسد. سعی کنید دستگاه خود را راه اندازی مجدد کنید زیرا اغلب برای رفع برخی از مشکلات عجیب و غریب مانند این مفید است.

آیا می دانید: آموزش ساخت شبکه خانگی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =