نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکلات رایج در گوشی OnePlus 10R

مشکلات رایج در گوشی OnePlus 10R / اگر با هر نوع مشکل یا مشکلی در گوشی هوشمند OnePlus 10R مواجه هستید، می توانید با دنبال کردن راهنمای ما به سرعت آن مشکلات را برطرف کنید. وان پلاس به تازگی گوشی هوشمند جدید خود را با نام OnePlus 10R معرفی کرده است. این دستگاه بهترین ویژگی ها را در رنج قیمتی خود ارائه می دهد اما بسیاری از کاربران پس از استفاده از این گوشی وان پلاس 10 آر با مشکل مواجه می شوند. اما امروز نگران نباشید، ما یک راه حل اثبات شده برای همه سوالات و مسائل را به شما نشان خواهیم داد.

مشکلات رایج در گوشی OnePlus 10R

برخی از مشخصات OnePlus 10R

OnePlus 10R با صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ Fluid AMOLED و نرخ تازه سازی 120 هرتز همراه با Corning Gorilla Glass 5 برای محافظت از نمایشگر عرضه می شود.

علاوه بر این، OnePlus 10R مجهز به جدیدترین مدیاتک Dimensity 8100 Max است و در چهار نسخه (128 گیگابایت 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت رم 12 گیگابایت) عرضه می شود.

در مورد ماژول دوربین، OnePlus 10R دارای تنظیمات دوربین سه گانه است که اولین دوربین یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض و سپس دوربین سوم یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

با توجه به باتری، OnePlus 10R دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.

یک رابط کاربری آهسته در OnePlus 10R شما

آیا هنگام استفاده از گوشی هوشمند خود رابط کاربری کند و کندی را احساس می کنید؟ اگر بله، پس در اینجا راه حل کامل برای دستگاه شما وجود دارد. این مشکل چیزی است که تقریباً همه آن را تجربه می کنند. این شایع ترین مشکل گوشی های هوشمند است و بیشتر در گوشی های قدیمی رایج است.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض بلندگوی خارجی

این مشکل در گوشی‌های جدید نیز رخ می‌دهد، زیرا رم (حافظه با دسترسی تصادفی) پر از برنامه‌ها و فایل‌هایی است که استفاده نمی‌کنید یا به آن‌ها نیاز ندارید. لطفا تمام مراحل را با دقت بخوانید و سپس آنها را روی گوشی خود اعمال کنید.

چگونه تاخیر در دستگاه OnePlus 10R را برطرف کنیم؟

اگر از هر نوع برنامه آنتی ویروس در تلفن هوشمند خود استفاده می کنید یا از هر برنامه پاکسازی ناخواسته استفاده می کنید، آن را حذف نصب کنید.

یک چیز جهانی است: چه زمانی تلفن کند است؟ در 90٪ موارد، اگر حافظه داخلی شما تمام شده باشد یا به پایان رسیده باشد، گوشی هوشمند شما کند می شود. بنابراین به سادگی مقداری فضای ذخیره سازی آزاد کنید و گوشی OnePlus 10R شما به حالت عادی باز خواهد گشت.

  • به سادگی برنامه ای را که استفاده نمی کنید حذف نصب کنید.
  • از کارت Micro SD Fast Class 10 در تلفن خود استفاده کنید.
  • گاهی اوقات استفاده از یک تم سفارشی روی گوشی باعث کندی گوشی می شود.
  • اگر از لانچر شخص ثالث استفاده می کنید، ممکن است دلیل این مشکل همین باشد. باید لانچر شخص ثالث را حذف نصب کنید و از راه‌انداز سیستم استفاده کنید.
  • از برنامه نسخه لایت مانند Facebook Lite، Twitter Lite، YouTube Go و غیره استفاده کنید.
  • گوشی خود را به آخرین سیستم عامل موجود به روز کنید.
  • هر زمان که به‌روزرسانی در Play Store در دسترس است، همه برنامه‌های خود را به‌روزرسانی کنید.
  • با انجام تمام این مراحل، اگر احساس کردید که گوشی شما هنوز کند است، باید گوشی خود را Hard Reset کنید.
این مطلب را از دست ندهید   نکاتی برای رفع مشکل میکروفون و هدفون گوشی OnePlus

با کمک تمام مراحل بالا، من تمام راه حل های ممکن را مورد بحث قرار داده ام تا بتوانید به سرعت مشکلات تاخیر یا کندی رابط کاربری را در دستگاه OnePlus 10R خود برطرف کنید.

تخلیه سریع باتری در OnePlus 10R شما

اگر باتری OnePlus 10R شما به شدت در حال خالی شدن است، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. با انجام مراحل زیر می توانید مطمئن شوید که چه چیزی باعث مشکل تخلیه سریع باتری در گوشی هوشمند شما شده است.

چگونه تخلیه سریع باتری دستگاه OnePlus 10R را برطرف کنیم؟

برای رفع مشکلات مربوط به تخلیه باتری گوشی موارد زیر را انجام دهید.

  • اگر برنامه هایی مانند Phone Cleaner را نصب کرده اید، آن را حذف نصب کنید. زیرا این برنامه ها در پس زمینه اجرا می شوند و باتری گوشی شما را مصرف می کنند.
  • برنامه را از پلی استور دانلود کنید.
  • اگر GPS مورد نیاز نیست، همیشه GPS را خاموش کنید.
  • نگه داشتن تلفن در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی برای مدت طولانی نیز باتری را به سرعت تخلیه می کند.
  • اگر برنامه ای را نصب کرده اید که ادعا می کند بک آپ باتری گوشی شما را افزایش می دهد، این نوع برنامه را حذف نصب کنید.
  • استفاده از تنظیمات روشنایی بالای صفحه نمایش در OnePlus 10R می تواند باتری شما را به شدت کاهش دهد. بنابراین از گوشی با روشنایی متوسط ​​استفاده کنید.
  • همه برنامه‌هایی که اخیراً استفاده کرده‌اید را از برگه برنامه اخیر پاک کنید زیرا باتری را به سرعت تخلیه می‌کند.
  • اگر NFC، بلوتوث، وای فای مورد نیاز نیست، همیشه آنها را خاموش نگه دارید.
  • با دنبال کردن تمام این مراحل، اگر احساس می‌کنید که باتری گوشی شما هنوز سریع تخلیه می‌شود، باید OnePlus 10R خود را به حالت Factory Reset کنید.
این مطلب را از دست ندهید   مشکل رایج گوشی OnePlus 5T

پس از انجام مراحل بالا، مطمئن هستم که دیگر با مشکل تخلیه باتری مواجه نخواهید شد. اگر همچنان با این مشکل مواجه هستید، با پشتیبانی مشتری گوشی هوشمند خود تماس بگیرید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: چگونگی تعویض باتری گوشی OnePlus 6

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هجده =