نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ترفندهای راه حل مشکلات رایج گوشی OnePlus 9

ایا با مشکلات رایج گوشی OnePlus 9 آشنایی دارید؟ آیا می دانید این مشکلات را باید چگونه برطرف کنید؟ OnePlus 9 یک گوشی فوق العاده است و ما آن را به همه توصیه می کنیم. اما، مانند هر دستگاه دیگری، برخی از مشکلات در آن وجود دارد. تلفن های هوشمند پیچیده هستند و ساختن یک دستگاه عالی بدون مشکل آسان نیست. بنابراین حتی پس از سال‌ها تجربه در تست کیفیت دامنه، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند گاهی اوقات موفق نمی‌شوند تمام مشکلات دستگاه را قبل از راه‌اندازی حل کنند. اما نگران نباشید، در این راهنما، ما تمام مشکلات OnePlus 9 و راه‌حل‌ها/رفع‌های آنها را توضیح داده‌ایم.

مشکلات رایج گوشی OnePlus 9

داغ شدن بیش از حد وان پلاس 9

سه جزء مسئول گرمای بیش از حد عبارتند از SoC گوشی (که معمولاً به عنوان پردازنده شناخته می شود)، دوم باتری گوشی و سوم صفحه نمایش است.

انتظار می رود که گوشی کمی گرم شود. با این حال، می توانید از ترفند زیر برای بررسی داغ شدن بیش از حد گوشی خود استفاده کنید.

بهترین راه برای بررسی اینکه آیا گوشی شما واقعاً «گرم می‌شود» این است که گوشی را روی گوش‌ها و گونه‌های خود قرار دهید، درست مانند زمانی که در تماس صوتی صحبت می‌کنید.

اگر به دلیل گرما احساس ناراحتی می کنید، بله، OnePlus 9 شما بیش از حد گرم شده است. برای رفع آن مراحل زیر را دنبال کنید.

رفع گرمای بیش از حد OnePlus 9 در استفاده عادی

اگر تلفن شما فقط هنگام شارژ شدن گرم می شود، به بخش بعدی بروید. شایع ترین علت مشکلات گرمایش گوشی هوشمند SoC است که معمولاً پردازنده نامیده می شود و صفحه نمایش در صورت استفاده با روشنایی بالا.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با مشکلات رایج در گوشی OnePlus 10 Pro

وقتی گوشی هوشمند شما به شدت از پردازنده استفاده می کند، گرم می شود.اکنون برای حفظ دمای مطلوب گوشی و جلوگیری از مشکل گرمایش، گرما به صفحه نمایش داده می شود و سپس گرما را به هوا و دستان شما دفع می کند.

بهترین راه حل به روز رسانی سیستم عامل است. گرمای بیش از حد و بسیاری از مشکلات دیگر توسط سازندگان از طریق به روز رسانی سیستم عامل رفع می شوند. بنابراین توصیه می‌کنم به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید و در صورت وجود OnePlus 9 خود را به‌روزرسانی کنید.

گاهی اوقات، چندین به روز رسانی سیستم عامل وجود دارد و این به روز رسانی ها یکی یکی نصب می شوند. بنابراین، مطمئن شوید که تمام به روز رسانی های موجود را نصب کرده اید.

دلایل و راه حل های مشکل گرمایش در OnePlus 9

انتظار می رود هنگام انجام کارهای زیر روی تلفن هوشمندتان گرم کنید. نکات را بعد از هر فعالیت بخوانید تا آن را به حداقل برسانید.

بازی

برای مشکلات رایج گوشی OnePlus 9 هنگام بازی، تلفن شما گرم می شود. طبیعی است. برای خنک شدن OnePlus 9 خود استراحت های کوچکی انجام دهید.

موارد حجیم

از شر کیس حجیم خلاص شوید. قاب حجیم به این معنی نیست که دستگاه شما از سقوط در امان می ماند. بهترین موارد مواردی هستند که گوشه های ضخیم تری دارند.

برنامه های باگی

مطمئن شوید که از برنامه‌های توسعه‌دهندگان معتبر استفاده می‌کنید و همه برنامه‌ها را از فروشگاه Play نصب می‌کنید. برنامه های باگ می توانند گوشی هوشمند شما را بیش از حد گرم کنند. برای رفع مشکل گرمای بیش از حد، برنامه ها را به روز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل رایج گوشی OnePlus 5T

ضبط ویدیوی گسترده

دوربین دستگاه شما در صورت استفاده طولانی مدت باتری را به سرعت تخلیه می کند. متأسفانه گوشی شما را نیز بیش از حد گرم می کند.

استفاده از دوربین با فلاش روشن، OnePlus 9 را گرم می کند و باتری را سریعتر خالی می کند. بنابراین، اگر فلاش مورد نیاز نیست، آن را خاموش کنید.

اجرای هر چیزی Resource Hungry

اجرای هر چیزی که نیاز به منابع دارد می تواند OnePlus 9 شما را گرم کند. جدای از بازی، ویرایش ویدیوها، WiFi-Hotspot، انعکاس صفحه نمایش، پخش جریانی کارهای معمول تشنه منابع هستند.

رفع گرمای بیش از حد OnePlus 9 هنگام شارژ

برای مشکلات رایج گوشی OnePlus 9 معمولاً یک تلفن هوشمند هنگام شارژ گرم می شود. گوشی گرم می شود زیرا شارژر باید انرژی کافی برای شارژ باتری دستگاه را تامین کند. شارژرهای سریع جدید هنگام نوشتن این مقاله بین 30 وات تا 120 وات هستند.

به روز رسانی سیستم عامل

برای مشکلات رایج گوشی OnePlus 9 سازندگان می توانند اکثر مشکلات را از طریق به روز رسانی سیستم عامل برطرف کنند. بنابراین، توصیه می‌کنم به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید و در صورت وجود OnePlus 9 خود را به‌روزرسانی کنید.

گاهی اوقات، چندین به روز رسانی سیستم عامل وجود دارد و این به روز رسانی ها یکی یکی نصب می شوند. بنابراین، مطمئن شوید که تمام به روز رسانی های موجود را نصب کرده اید.

اگر گوشی شما قدیمی است، احتمالا هیچ به روز رسانی نرم افزاری را دریافت نخواهد کرد. در این صورت، می توانید آن را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. اگر ریست فکتوری جواب نداد، می توانید بوت لودر OnePlus 9 را باز کنید و سپس یک کاستوم رام نصب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل مشکل رایج گوشی OnePlus 6

قاب

در حالی که گوشی در حال شارژ شدن است، قاب را بردارید. بدون قاب، OnePlus 9 شما می‌تواند گرما را بهتر و سریع‌تر دفع کند.

شارژر

فقط از شارژر اصلی/سازگار استفاده کنید. توصیه می شود از شارژر خود برند یا شارژر دارای گواهی برند گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

بازی ها

زمانی که گوشی در حال شارژ است بازی نکنید. همانطور که در بالا به شما گفتم، گرم شدن هنگام شارژ از تلفن هوشمند معمولی و مورد انتظار است.

اما اگر بازی کنید، بازی به شدت از منابع پردازنده استفاده می کند و پردازنده نیز گرم می شود. گرم شدن همزمان باتری و پردازنده می تواند خطرناک باشد.

محیط

برای مشکلات رایج گوشی OnePlus 9 گوشی خود را در محیطی خنک شارژ کنید. اگر گوشی خود را زیر نور خورشید قرار دهید، گرم می شود. اما، متأسفانه، ما اغلب در فضای باز به آن فکر نمی کنیم و دستگاه های خود را زیر نور مستقیم خورشید شارژ می کنیم.

گوشی خود را در داخل خودرو زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید. در عوض، آن را در جعبه دستکش قرار دهید.

شارژ سریع

برای مشکلات رایج گوشی OnePlus 9 غیرفعال کردن شارژ سریع از برنامه تنظیمات. اگر گوشی هوشمند شما قابلیتی برای غیرفعال کردن شارژ سریع ندارد، می توانید از شارژر قدیمی استفاده کنید.

اگر نکات بالا کمکی نکرد، ممکن است پورت شارژ شما آسیب دیده باشد. برای تشخیص و رفع مشکل خود به نزدیکترین مرکز خدمات مجاز مراجعه کنید.

ایا می دانید: آموزش تعویض باتری گوشی Oppo Reno Z

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 6 =