نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

معرفی ۷ اپلیکیشن جایگزین SHAREit

وقتی با گوشی، تبلت و کامپیوتر زیاد کار کنید حتما گذرتان به برنامه‌های انتقال فایل افتاده است. گل سر سبد این برنامه‌ها شریت است که طرفداران زیادی بین کاربران اندروید، iOS و کامپیوتر دارد. اما اگر نخواهیم از شریت استفاده کنیم چه گزینه‌هایی داریم؟ مخصوصا بعد از کشف 2 حفره امنیتی بزرگ در برنامه شریت که کاربران این اپلیکیشن را حسابی نگران کرده است! اینجا می‌خواهیم بهترین برنامه‌های جایگزین SHAREit را به شما معرفی کنیم. این شما و این 7 اپلیکیشن انتقال فایل برای اندروید، iOS و کامپیوتر!

برنامه جایگزین شریت؛ Zapya

زاپیا بدون شک یکی از بهترین برنامه‌های اشتراک‌گذاری فایل برای تمام پلتفرم‌هاست. این برنامه برای هر سیستم‌عامل یک نسخه مخصوص دارد؛ فرقی نمی‌کند که مشتری اندروید باشید یا iOS، Zapya یک نسخه خوب برای شما کنار گذاشته است. کاربران ویندوز و مک نگران نباشند؛ زاپیا برای انتقال فایل در کامپیوتر هم نرم‌افزار دارد.

در زاپیا می‌توانید به راحتی فایل‌های خودتان را بین دستگاه‌های مختلف به اشتراک بگذارید. به طور همزمان به 4 دستگاه متصل شوید. زاپیا حتی امکان پخش مستقیم ویدئو و صدا را بدون نیاز به اینترنت را به شما می‌دهد!

اپلیکیشن Xender

Xender در حال حاضر یکی از برنامه‌های پرطرفدار برای انتقال فایل و یک جایگزین عالی برای SHAREit است. این برنامه هر نوع فایلی را با بالاترین سرعت برای شما به مقصد می‌رساند! این برنامه انتقال فایل نیز مانند زاپایا، این امکان را به شما می‌دهد تا به طور همزمان به 4 دستگاه مختلف وصل شوید.

جایگزین shareit

برنامه Xender کاملا رایگان است و برای تمام سیستم‌عامل‌ها عرضه شده است. رابط کاربری این برنامه ساده و روان است و شما در کار کردن با آن به مشکلی بر نخواهید خورد. تنها کافیست آن را دانلود و نصب کنید و نقل‌ و انتقالات خودتان را انجام دهید!

این مطلب را از دست ندهید   باتری Huawei P Smart

Send Anywhere؛ جایگزین مناسب SHAREit

برنامه دیگری که می‌تواند جایگزین SHAREit باشد، اپلیکیشن Send Anywhere است. Send Anywhere یک برنامه انتقال فایل برای اندروید، آیفون و کامپیوتر است که برای اشتراک‌گذاری فایل‌ها با سرعت بالا طراحی شده است. این اپلیکیشن نیز از فناوری وای‌فای برای انتقال فایل استفاده می‌کند که سرعت بالای کار را تضمین می‌کند.

ویژگی جذاب Send Anywhere فضای ذخیره‌سازی ابری است که در اختیار شما قرار می‌دهید. با استفاده از این فضا می‌توانید فایل‌های خودتان را از همه‌جا با خودتان به همراه داشته باشید. با استفاده از Send Anywhere می‌توانید فایل‌های خودتان را به راحتی از آیفون به کامپیوتر انتقال دهید!

اپلیکیشن جایگزین SHAREit؛ Sweech

یک برنامه همه فن حریف برای انتقال فایل بین دستگاه‌های مختلف! با این برنامه می‌توانید فایل‌های خودتان را در هرجایی که بخواهید داشته باشید! تنها کافیست فایل‌ها را آپلود کنید تا Sweech یک آدرس اینترنتی به شما دهد. حالا در دستگاه دوم آدرس را در مرورگر وارد کنید تا فایل‌ها را ببنید و دانلود کنید.

برنامه انتقال فایل

البته امکان اتصال مستقیم بین دو گوشی کماکان اینجا نیز وجود دارد و با اسکن QR کد می‌توانید دستگاه‌های مختلف را بدون نیاز به اینترنت به هم متصل کنید. برنامه Sweech یک جایگزین شریت با امکانات فوق‌العاده است. این برنامه فقط برای اندروید وجود دارد.

برنامه AirDroid

یکی از برنامه‌های جدید برای انتقال فایل که محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده، AirDroid است. این اپلیکیشن با ظاهری جذاب و رابط کاربری ساده توانسته دل مخاطبانش را بدست آورد. این جایگزین شریت (SHAREit) با سرعت بالا فایل‌ها را جابه‌جا می‌کند و از امنیت خوبی نیز برخوردار است. اگر دنبال برنامه‌ای برای انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر و بالعکس هستید AirDroid گزینه مناسبی برای شماست. ویژگی مهم این برنامه مانند اپلیکیشن Sweech، بر پایه وب بودن آن است. یعنی با ایجاد یک آدرس آی‌پی، می‌توانید از هر دستگاهی در هرجای دنیا به فایل‌ها دسترسی داشته باشید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل صفحه نمایش سیاه شیائومی

اپ جایگزین shareit

اپلیکیشن AirDroid برای تمام سیستم‌عامل‌های موجود در بازار عرضه شده است که یک مزیت عمده برای این برنامه است. با این برنامه می‌توانید از تمام فایل‌های گوشی خودتان بک‌آپ بگیرید و در صورت گم کردن گوشی، آن را به راحتی پیدا کنید!

برنامه Feem V4

برنامه Feem V4 یک اپ ساده و کاربردی برای انتقال و اشتراک فایل است. این برنامه با برنامه‌های دیگر انتقال فایل کمی متفاوت است. Feem V4 در حقیقت در محدوده خودش یک فضای اشتراکی می‌سازد تا هر گوشی که این برنامه را دارد به این شبکه متصل شود و بتواند فایل‌های خودش را به اشتراک بگذارد.

اپلیکیشن اشتراک گذاری فایل

Feem V4 برای همه سیستم‌عامل‌ها یک نسخه دارد و محدودیتی در اتصال دستگاه‌های مختلف به هم ندارد. اگر دنبال یک جایگزین متفاوب SHAREit هستید این برنامه را از دست ندهید!

Google Drive؛ جایگزین SHAREit

گوگل درایو شاید برنامه‌ای تخصصی برای انتقال فایل نباشد اما به بهترین شکل این کار را برای شما انجام می‌دهد. گوگل درایو در حقیقت یک فضای ابری است که در آن می‌توانید هر فایلی را آپلود کنید و به کسانی که دوست دارید دسترسی دهید تا آن را دانلود کنند.

گوگل درایو برای انتقال فایل

کار کردن با گوگل درایو ساده است و یا یک بار استفاده، چم و خم گوگل درایو دستتان می‌آید. تمام امکانات گوگل درایو رایگان است و برای تمام پلتفرم‌ها نیز یک نسخه از آن وجود دارد. هرچند که با وجود نسخه وب قدرتمند نیاز چندانی به دانلود برنامه گوگل درایو ندارید! پس گوگل درایو را نیز به عنوان جایگزین SHAREit می‌پذیریم!

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات گرمایش OnePlus 9

اپلیکیشن جایگزین SHAREit

شریت یک برنامه بسیار کاربردی است اما با کشف 2 حفره امنیتی که به تازگی در آن پیدا شده، امنیت این برنامه زیر سوال رفته است. برای همین پیدا کردن جایگزین SHAERit در حال حاضر یک موضوع حیاتی است! ما در این مقاله 7 جایگزین مطمئن شریت را معرفی کردیم و ویژگی‌های هرکدام را بررسی کردیم. اگر شما هم برنامه‌ای برای انتقال فایل سراغ دارید که جایگزین خوبی برای SHAREit است، آن را در بخش نظرات معرفی کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =