نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای تعامل با فالوورها، دوستان و خانواده شماست. با این حال، اعلان‌های مداوم آن می‌تواند تمرکز شما را منحرف کند یا در نیمه‌شب بیدارتان کند. خوشبختانه، اینستاگرام ویژگی های مفیدی مانند حالت آرام را برای مقابله با آن ارائه می دهد. در این توضیح، بیایید به چندین روش برای فعال یا غیرفعال کردن “حالت آرام” در اینستاگرام نگاه کنیم. علاوه بر این، می‌توانید یاد بگیرید که اعلان‌های هرزنامه Broadcast Invite را متوقف کنید.

حالت آرام اینستاگرام چیست؟

مانند پنهان کردن وضعیت آنلاین خود در فیس بوک، اینستاگرام اخیراً یک “حالت بی صدا” را معرفی کرده است که اعلان های برنامه را متوقف می کند و کاربران را از عدم فعالیت شما که برای شما پیام مستقیم ارسال می کنند مطلع می کند. می‌توانید آن را به‌عنوان یک حالت «مزاحم نشوید» برای اینستاگرام در نظر بگیرید، جایی که وقتی از برنامه استفاده نمی‌کنید هیچ اعلان فشار جدیدی دریافت نمی‌کنید و پاسخ خودکاری را برای کاربرانی که در این مدت به شما پیام می‌دهند ارسال می‌کند.

این ویژگی زمانی می‌تواند بسیار مفید باشد که می‌خواهید حواس‌پرتی‌های غیرضروری را هنگام کار یا استراحت خوب کاهش دهید. علاوه بر این، می‌توانید برنامه‌ای تنظیم کنید تا این ویژگی به‌طور خودکار تا 12 ساعت روشن شود.

چگونه حالت آرام اینستاگرام را در گوشی و رایانه شخصی فعال یا غیرفعال کنیم؟

تنظیم یا خاموش کردن حالت آرام اینستاگرام نسبتاً آسان است. در صورتی که به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، چندین روش دیگر را در زیر توضیح داده‌ایم تا همین نتیجه را بگیرید. بیا شروع کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کانکتور شارژ هواوی Honer 10

روش 1 – تنظیمات را برای فعال/غیرفعال کردن حالت آرام اینستاگرام پیکربندی کنید

می توانید با تنظیم تنظیمات حساب کاربری خود، حالت آرام را در اینستاگرام فعال یا غیرفعال کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  1. پروفایل اینستاگرام خود را باز کنید و روی منوی سه نوار در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  2. روی Settings and Privacy ضربه بزنید و سپس به Notifications بروید.
  3. در مرحله بعد، روی Quiet Mode ضربه بزنید و دکمه آن را تغییر دهید تا فعال شود.
  4. علاوه بر این، می توانید یک برنامه زمانی سفارشی تنظیم کنید تا به طور خودکار فعال شود. مدت زمان مورد نظر خود را با استفاده از تایمرهای از و به پیکربندی کنید، و همه چیز آماده است.

روش 2 – مکث همه اعلان ها در اینستاگرام

اگر به‌روزرسانی حالت آرام را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید به صورت دستی تمام اعلان‌های اینستاگرام را متوقف کنید تا نتایج مشابهی دریافت کنید. با این حال، هنگام باز کردن برنامه اینستاگرام، حتی پس از توقف موقت، اعلان‌های جدیدی را مشاهده خواهید کرد.

  1. روی منوی همبرگر ضربه بزنید تا تنظیمات حساب باز شود.
  2. Notifications را فشار دهید و دکمه جابجایی Pause All push notificationsرا فعال کنید.
  3. در نهایت، مدت زمان مورد نظر خود را برای توقف موقت اعلان های فشار از اینستاگرام تنظیم کنید. می توانید آن را روی حداکثر 8 ساعت تنظیم کنید و پس از آن اعلان ها به طور خودکار از سر گرفته می شوند.

روش 3 – از حالت فوکوس برای فعال یا غیرفعال کردن حالت آرام اینستاگرام (iOS) استفاده کنید

ویژگی Focus Mode را معرفی کرد و به کاربران کمک کرد تا حواس‌پرتی را کاهش دهند. در نتیجه، می‌توانید از آن برای تنظیم یک فیلتر سفارشی برای اعلان‌های اینستاگرام استفاده کنید و آنها را برای مدت زمان مشخصی ساکت کنید. این دقیقاً مانند حالت آرام در اینستاگرام عمل می کند و به شما امکان می دهد از اعلان های بی پایان اینستاگرام فاصله بگیرید. برای تنظیم آن در خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید و روی Focus ضربه بزنید.
  2. Do Not Disturbرا فشار دهید و روی Appsضربه بزنید تا اعلان‌ها را پیکربندی کنید.
  3. «Silence Notifications From» را فعال کنید و روی + ضربه بزنید تا برنامه‌های مورد نظر را به لیست بی‌صدا اضافه کنید.
  4. اینستاگرام را انتخاب کنید و Done را فشار دهید تا تغییرات ذخیره شوند.
  5. در نهایت، Focus Mode را از Control Center فعال کرده و Do Not Disturb را بزنید تا حالت ساکت برای اینستاگرام فعال شود.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض کشوی سیم کارت شیائومی MI 8 Lite

بیشتر بدانید:

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 15 =