نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

گوشی هوشمند یکی از ابزارهای ضروری در زندگی ماست. این ارتباط را ساده می کند، به شما کمک می کند مکان ها را پیدا کنید، و شما را با دوستان و خانواده خود در ارتباط نگه می دارد، از جمله موارد دیگر. اما، زمانی که گوشی هوشمند بیش از حد داغ می‌شود، شروع به تاخیر می‌کند، عملکرد کاهش می‌یابد، باتری به سرعت تخلیه می‌شود و دستگاه آنقدر داغ می‌شود که نمی‌توانید آن را در دست بگیرید و به راحتی تماس‌ها را بپذیرید. همچنین ممکن است هشدارهایی مانند «دما خیلی بالا» دریافت کنید. در این مقاله، راه‌های ساده و مؤثری را برای رفع مشکل گرمای بیش از حد ریلمی GT 5G به اشتراک می‌گذاریم.

مشکل گرمای بیش از حد ریلمی

علت مشکل گرمای بیش از حد ریلمی

برای مشکل گرمای بیش از حد ریلمی همه وسایل الکترونیکی گرم می شوند و این یک رفتار طبیعی است. با این حال، دستگاه های الکترونیکی برای کنترل گرما و نظارت بر دمای دستگاه طراحی شده اند.

اجزای زیر Realme GT 5G مسئول تولید گرما هستند.

  • باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی لیتیوم پوه – با انتقال انرژی به داخل و خارج، گرما تولید می‌کند.
  • پردازنده اسنپدراگون 888 5G – در حین کار گرما تولید می کند اما در استفاده زیاد گرمای بیشتری تولید می کند.
  • صفحه نمایش 6.43 اینچی 1080×2400 پیکسل – در حین استفاده با روشنایی بالا گرما تولید می کند

در هنگام انجام فعالیت‌هایی مانند ضبط ویدیوهای طولانی، بازی، و ویرایش ویدیو، از سه جزء بالا استفاده بیش از حد می‌شود. که باعث می شود تم بیش از حد معمول داغ شود.

گرمایش فراتر از دمای ایمن می تواند پردازنده را از بین ببرد و باتری می تواند منفجر شود. برای اطمینان از عدم وقوع دو بدترین حالت فوق، گوشی های هوشمند با فشار دادن پردازنده، صفحه نمایش و باتری، دما را در حد مجاز نگه می دارند.

  • سرعت پردازنده کاهش می یابد که باعث کاهش عملکرد می شود و سپس هنگام بازی متوجه رابط کاربری Laggy خواهید شد. لکنت بازی را خواهید دید یا افت فریم را مشاهده خواهید کرد.
  • باتری با وات کمتری شارژ می شود و زمان شارژ را افزایش می دهد. وقتی دماها غیرقابل کنترل باشد، گوشی شما به طور کلی شارژ را متوقف می کند.
  • روشنایی صفحه نمایش کاهش می یابد و حتی اگر به صورت دستی آن را افزایش دهید، افزایش نمی یابد و دیدن صفحه در خارج از منزل سخت تر می شود.
این مطلب را از دست ندهید   علت روشن نشدن Huawei Honor 5X

گرم شدن Realme GT 5G در هنگام شارژ

برای مشکل گرمای بیش از حد ریلمی آیا Realme GT 5G شما هنگام شارژ بیش از حد گرم می شود؟ بیشتر اوقات مشکلی نیست. همانطور که انرژی از شارژر به باتری Realme GT 5G شما منتقل می شود، مقداری از آن به شکل گرما از باتری خارج می شود.

بیشتر اوقات ما گرمایش را با گرمای بیش از حد اشتباه می گیریم. با این حال، تنفر طبیعی است و گرمای بیش از حد مشکل است. اگر نمی توانید گوشی خود را به راحتی روی دستان خود یا نزدیک گوش خود نگه دارید، بیش از حد داغ شده است. فقط کمی گرم است

اگر مطمئن هستید که گوشی شما مثل الان گرم نمی شود، احتمالاً حق با شماست. بیش از حد گرم می شود راه حل های زیر را بررسی کنید.

مشکل گرمای بیش از حد ریلمی و قاب گوشی

یک کیس گرمای دفع شده از بدنه گوشی هوشمند شما را کاهش می دهد. اگر گوشی در محیط خنک باشد، همچنان می تواند شارژ شود، اما برای مدیریت گرما، سرعت شارژ را کاهش می دهد. وقتی غیر قابل مدیریت شود، گوشی هوشمند شارژ خود را متوقف می کند. متأسفانه، ما هیچ راه‌حل دیگری جز برداشتن کیس در حین شارژ کردن و دوباره قرار دادن آن پس از اتمام شارژ نداریم.

سیستم عامل

برای مشکل گرمای بیش از حد ریلمی Firmware نرم افزاری است که روی Realme GT 5G اجرا می شود. این اغلب دومین علت شایع داغ شدن بیش از حد Realme GT 5G هنگام شارژ است.

این مطلب را از دست ندهید   کاهش مصرف باتری موبایل

Realme GT 5G در سال 2021 با اندروید 11، تا اندروید 12، Realme UI 3.0 راه اندازی شد. اگر این مشکل پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار Realme GT 5G شروع شد، نرم‌افزار جدید دارای اشکالاتی است که باعث گرم شدن بیش از حد می‌شود.

اولین چیزی که باید امتحان کنید این است که به دنبال یک به روز رسانی نرم افزار جدیدتر باشید. اگر موجود است، Realme GT 5G خود را به‌روزرسانی کنید. آخرین به روز رسانی مشکل را برطرف می کند.

فرض کنید هیچ به‌روزرسانی جدیدی نمی‌بینید، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و بازنشانی کارخانه‌ای انجام دهید. اغلب بازنشانی کارخانه مشکل گرمای بیش از حد را برطرف می کند.

نداشتن هیچ آپدیتی برای گوشی

سپس می توانید نرم افزار را به نسخه قدیمی تر کاهش دهید. اما کاهش سطح نرم افزار به آسانی ارتقا نیست. بنابراین اگر می‌خواهید با خیال راحت نرم‌افزار Realme GT 5G خود را کاهش دهید، توصیه می‌کنم این کار را از مرکز تعمیرات Realme انجام دهید.

مشکل گرمای بیش از حد ریلمی و گرمای محیط

برای مشکل گرمای بیش از حد ریلمی محیطی که در آن گوشی خود را شارژ می کنید می تواند به گرم شدن بیش از حد کمک کند. هنگامی که گوشی را شارژ می کنید، با انتقال آب به باتری، گوشی گرم می شود و انتظار می رود این کار انجام شود.

اما اگر Realme GT 5G خود را زیر نور مستقیم خورشید یا در یک محیط سوزان شارژ کنید، تلفن شما دیگر نمی تواند دما را کنترل کند و احتمالاً شارژ را متوقف می کند و حتی خاموش می شود. بنابراین، توصیه می کنیم گوشی خود را در اتاق های گرم و زیر نور خورشید شارژ نکنید.

این مطلب را از دست ندهید   نکات و ترفندهای راه حل مشکلات رایج گوشی OnePlus 9

شارژ سریع

برخلاف پنج سال پیش، زمانی که شارژرها 5 وات رتبه بندی می شدند، اکثر مردم در مورد سرعت شارژ شدن زحمتی نداشتند. شارژرهای سریع مدرن از 20 وات شروع می شوند و تا 240 وات می رسند که می توانند گوشی شما را در 9 دقیقه شارژ کنند!

بنابراین، شارژر سریع شما 2 تا 2.5 ساعت شارژ را در 30 دقیقه انجام می دهد. بنابراین، دستگاه‌ها گرم می‌شوند و طبیعی است که در هنگام شارژ سریع، دما افزایش یابد، دستگاه به‌طور خودکار وات شارژ را کاهش می‌دهد که باعث خنک شدن باتری می‌شود.

نکته حرفه‌ای: برای اطمینان از اینکه Realme GT 5G شما با سریع‌ترین سرعتی که پشتیبانی می‌کند شارژ می‌شود، اگر روی Realme GT 5G خود نصب کرده‌اید، باید قاب را بردارید و آن را در جای خنک شارژ کنید.

بیشتر بدانید: چگونه عمر باتری بد OnePlus 6 را برطرف کنیم

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 2 =