نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکلات برتر گوشی های OnePlus 7 و 7 Pro

آیا با مشکلات برتر گوشی های OnePlus 7 و 7 Pro  آشنایی دارید؟ OnePlus 7 و 7 Pro که به مشخصات رده بالایی مجهز شده اند، با در نظر گرفتن قیمت مناسب، قاتلان واقعی پرچمداران هستند. علاوه بر این، گوشی های هوشمند پرقدرت نیز از نظر عملکرد، انتظارات را برآورده کرده اند. با این حال، چندین کاربر OnePlus 7 و 7 Pro به انجمن‌های مختلف مراجعه کرده‌اند تا برخی از مشکلات آزاردهنده دستگاه خود را گزارش کنند. اگر دستگاه شما نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است، ما اینجا هستیم تا در مورد آنها صحبت کنیم و همچنین نکات حرفه ای را برای مرتب کردن برخی از این مشکلات ارائه دهیم.

مشکلات برتر گوشی های OnePlus 7 و 7 Pro

مشکلات لمسی وحشتناک فانتوم

احتمالاً بحث‌برانگیزترین مشکل OnePlus 7/7 Pro، مشکل Phantom Touch است. به گفته چندین کاربر، گوشی های هوشمند OnePlus به صورت تصادفی شروع به ثبت ورودی های لمسی می کنند. مشکلات لمسی نه تنها یک کابوس است، بلکه استفاده از دستگاه ها را بسیار سخت کرده است.

به دلیل مشکلات فانتوم تاچ، کاربران قادر به وارد کردن متن نیستند و همچنین برای مرور وب مشکل دارند. ناگفته نماند که حتی پیام رسانی را نیز متوقف کرده است.

در مورد راه‌حل‌هایی برای رفع مشکلات لمس فانتوم در OnePlus 7 و 7 Pro، پیشنهاد می‌کنیم دستگاه خود را تمیز کنید و آن را به‌عنوان جدید بازیابی کنید. گاهی اوقات، این فضای بهم ریخته است که باعث ایجاد چندین مشکل اساسی از جمله کندی و مشکلات مربوط به لمس می شود.

هنگامی که از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کردید، به تنظیمات > سیستم > گزینه های بازنشانی > پاک کردن همه داده ها بروید. اکنون روی RESET PHONE ضربه بزنید و ERASE EVERYTHING را بزنید. هنگامی که دستگاه شما ریست شد، داده های خود را بازیابی کنید. مطمئن شوید که فایل هایی را که دیگر نیازی ندارید نادیده بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس

اگر این کار کمکی نکرد، به احتمال زیاد مشکل مربوط به خود نمایشگر است و باید با یک مرکز تعمیرات معتبر OnePlus تماس بگیرید تا دستگاه خود را تعمیر کنید زیرا در این حالت صفحه نمایش باید تعویض شود.

دوربین پاپ آپ مشکل ساز

سازندگان گوشی‌های هوشمند با تمایل شدید به ارائه صفحه‌نمایش لبه به لبه به نام صفحه‌نمایش بدون بریدگی، همه ابزارها و راه‌هایی را برای قرار دادن دوربین سلفی بدون زشت جلوه دادن نمایشگر امتحان کرده‌اند. نصب دوربین سلفی پاپ آپ موتوری، تلاش دیگری برای دستیابی به نمایشگری کاملاً بدون حاشیه است.

در حالی که دوربین پاپ آپ موتوری وان پلاس 7 پرو بسیار خوب است، از همان ابتدا همیشه یک علامت سوال در مورد دوام آن وجود داشته است. و حدس بزنید که با چند شکایت جدی، این شک اکنون به واقعیت تبدیل شده است.

برخی از کاربران OnePlus 7 Pro گفته‌اند که راه‌اندازی دوربین سلفی پاپ‌آپ زمان زیادی طول می‌کشد، در حالی که برخی دیگر گزارش داده‌اند که به نظر می‌رسد دوربین در وسط راه گیر می‌کند و به سادگی به نظر نمی‌رسد گاهی اوقات کار کند.

با توجه به تجربه‌ای که با دستگاه‌های OnePlus 7 Pro داشته‌ایم، می‌توانیم بگوییم که عملکرد نامناسب دوربین پاپ‌آپ موتوری می‌تواند به دلیل یک مشکل سخت‌افزاری باشد. بنابراین، تنها راه برای تعمیر دوربین سلفی OnePlus 7 Pro تعویض آن است.

نویز تداخلی ضعیف با صدای بلند در گوشی

یکی دیگر از مشکلات اصلی OnePlus 7/7 Pro که توسط تعداد زیادی از کاربران گزارش شده است، صدای تداخل ضعیف در گوشی است. به گفته کاربران، این مشکل بیشتر در هنگام مکالمه ظاهر می شود.

این مطلب را از دست ندهید   شارژر Honor 9 Lite

اگرچه نمی‌توانیم احتمال مشکل سخت‌افزاری را رد کنیم، ابتدا به شما توصیه می‌کنیم گوشی هوشمند خود را مجددا راه‌اندازی کنید. اگر یک راه‌اندازی مجدد ساده قادر به رفع نویز تداخل بالا در مشکل گوشی نیست، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و دستگاه را به حالت پیش فرض کارخانه برگردانید. اگر کمکی نکرد، بهتر است دستگاه خود را به یک مرکز تعمیر مطمئن ببرید. مشکل می تواند از بلندگوی گوش یا قسمت آنتن شبکه باشد.

آیا می دانید: آموزش مخفی کردن فایل عکس

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − پنج =