نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آموزش گام به گام باز کردن قفل اف آر پی گوشی

آیا در مورد قفل اف آر پی در گوشی های اندرویدی اطلاعاتی دارید؟ امروز به بررسی نحوه باز کردن قفل اف آر پی گوشی های سامسونگ می پردازیم. گوگل تا مدتها به دلیل امنیت پایین سیستم عامل اندروید، مورد انتقاد قرار می گرفت. در راستای افزایش امنیت برنامه ها، این شرکت سیاست Factory Reset Protection را از اندروید 5 به بعد اعمال کرد. به موجب این سیستم امنیتی، افرادی غیر از مالک گوشی برای استفاده از آن محدودیت هایی خواهند داشت. از نحوه فعال سازی گرفته تا چگونگی باز کردن قفل اف آر پی گوشی های samsung، شما باید اطلاعاتی در مورد این سیستم امنیتی داشته باشید. در این صورت هنگام اعمال تغییرات نرم افزاری روی موبایل خود با مشکل مواجه نخواهید شد.

در ادامه اطلاعات و نکات لازم در خصوص قفل FRP را بررسی کرده و نحوه غیر فعال سازی آن را به شما آموزش می دهیم. گفتنی است در صورت بروز مشکل و نیاز به کمک تخصصی تر برای  باز کردن این قفل، می توانید از تکنسین های نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

مراحل باز کردن قفل اف آر پی گوشی

باز کردن یا غیر فعال سازی قفل اف آر پی در گوشی سامسونگ و دیگر دستگاه های اندرویدی، مراحل خاصی دارد. ما این مراحل را به شما آموزش می دهیم اما بهتر است برای نتیجه گیری بهتر و انجام این کار به شکل صحیح و بی نقص، از کارشناسان تعمیر نرم افزاری گوشی Samsung کمک بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   قاب عقب و سنسور اثر انگشت

۱- از قسمت تنظیمات به بخش درباره تلفن بروید.

2- گزینه Build number را چندبار به صورت متوالی بزنید تا عبارت you are no a developer نمایش داده شود.

3- از قسمت تنظیمات، Developer option یا گزینه های توسعه دهنده را انتخاب و سپس تیک گزینه OEM unlocking را فعال کنید.

4- قفل اف آر پی غیرفعال در این مرحله غیر فعال می شود. یعنی پس از فرمت یا فلش موبایل خود، دیگر لازم نیست جیمیل و پسورد آن را وارد کنید.

5- در صورت فراموش کردن اطلاعات ورود به حساب جیمیلتان، باز کردن قفل اف آر پی گوشی های سامسونگ، باید با استفاده از روش های خاصی، قفل را شکست که این کار در تخصص تعمیرکاران موبایل است.

کاربرد قفل اف آر پی در موبایل سامسونگ چیست؟

احتمالا برایتان سوال پیش آمده است که قفل اف آر پی در موبایل، چه کاربردی دارد؟ همانطور که در ابتدای بحث اشاره کردیم، این سیستم برای افزایش امنیت گوشی های اندرویدی اجرا شده است. زمانی که قفل FRP فعال باشد، اگر کسی گوشی را فرمت یا فلش کند، برای راه اندازی اولیه نیاز  به وارد کردن جیمیل و رمز عبور دارد؛ اطلاعاتی که در حالت عادی، تنها مالک اصلی گوشی از آنها اطلاع دارد. در چنین شرایطی، دسترسی دیگر افراد به موبایل محدود می شود و بنابراین استفاده از گوشی هم تقریبا غیر ممکن خواهد بود. فایده فعال بودن این سیستم به ویژه زمانی مشهود است که گوشی به سرقت رفته باشد و یا شخص دیگری آن را پیدا کرده باشد. البته در صورت فراموش کردن رمز، نیاز به باز کردن قفل اف آر پی گوشی های سامسونگ خواهد بود که پروسه ای تخصصی است.

این مطلب را از دست ندهید   چگونگی تعویض باتری گوشی OnePlus 6

چگونه قفل FRP را در موبایل سامسونگ فعال کنیم؟

زمانی که شما روی گوشی خود (در قسمت حسابها) جیمیلی را ست کنید به صورت خودکار قفل FRP گوشی فعال می شود. به این ترتیب باید جیمیل و رمز عبور را به یاد داشته باشید تا بعدا اگر زمانی گوشی را فلش کرده و یا ریست فکتوری انجام دادید، بتوانید آن را مجددا راه اندازی کنید.البته روش دیگری هم وجود دارد. کافی است قبل از فلش یا فکتوری ریست، حساب جیمیل خود را از قسمت تنظیمات و حسابها پاک کنید تا پس از فلش کردن دیگر نیاز به وارد کردن حساب جیمیل نداشته باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =