نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

بررسی سلامت باتری گوشی اندرویدی خود زمان زیادی نمی برد، اما همچنان می تواند اطلاعات ارزشمندی باشد. از آنجایی که تعویض هر قسمت از تلفن شما گران است، چه برسد به باتری، دانستن عملکرد سلول برق گوشی شما اطلاعات خوبی است تا بتوانید برای ارتقای تلفن خود یا سازماندهی باتری جایگزین آماده شوید. باتری‌ها حتی در بهترین گوشی‌های اندرویدی به‌طور طبیعی با گذشت زمان و با شارژ و تخلیه باتری تحلیل می‌روند. با بررسی اینکه کدام برنامه‌ها بیشتر از باتری شما استفاده می‌کنند یا نصب برنامه‌های تخصصی برای ارائه جزئیات بیشتر، می‌توانید ببینید که چگونه این بررسی می تواند تفاوت ایجاد می‌کند. بنابراین، در اینجا نحوه بررسی سلامت باتری تلفن همراه آورده شده است.

بررسی سلامت باتری تلفن همراه

نحوه بررسی سلامت باتری تلفن همراه از منوی تنظیمات

برای بررسی سلامت باتری تلفن همراه اگرچه ممکن است جمله بندی برخی از این گزینه ها متفاوت باشد، اما این روش به شما امکان می دهد فعالیت باتری را در هر دستگاه اندرویدی اخیر بررسی کنید. بسته به اینکه چه کسی گوشی شما را ساخته است، سطح جزئیات متفاوت خواهد بود.

  1. برنامه تنظیمات را در گوشی خود باز کنید، سپس باتری را انتخاب کنید. این گزینه باید به راحتی از منوی ردیف بالا پیدا شود، اما می توانید با اسکرول کردن صفحه به بالا برای یافتن نوار جستجو نیز آن را جستجو کنید.
  2. هنگامی که در بخش Battery قرار گرفتید و اگر اطلاعاتی که به دنبال آن هستید بلافاصله مشخص نشد، به دنبال گزینه ای مانند استفاده از باتری باشید.
  3. در اینجا می‌توانید وضعیت باتری خود را در 24 ساعت گذشته ببینید و اینکه کدام برنامه‌ها بیشترین انرژی را مصرف کرده‌اند.
  4. اگر می‌خواهید برنامه‌ای را مجبور به بستن یا غیرفعال کردن آن کنید، روی یکی از برنامه‌های این منو ضربه بزنید. سپس گزینه غیرفعال کردن، توقف اجباری یا انتخاب یک تنظیم بهینه سازی را خواهید دید.
این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری هواوی Honer 10

برخی از برندهای تلفن جزئیات بیشتری را نسبت به Pixel 4a 5G که برای نمایش استفاده کرده‌ایم به شما نشان می‌دهند. به عنوان مثال، تلفن‌هایی که دارای MIUI هستند، مانند دستگاه‌های ساخته شده توسط شیائومی، ردمی و POCO، دمای فعلی باتری را به شما نشان می‌دهند.

در حالی که این چیزی نیست که شما نیاز به بررسی منظم داشته باشید، هر دمای زیر 50 درجه سانتیگراد (حدود 122 فارنهایت) کاملا طبیعی است.

نحوه بررسی سلامت باتری تلفن همراه با استفاده از کد شماره گیری

تلفن‌های اندرویدی دارای منوهای تشخیصی مخفی هستند که می‌توانید با وارد کردن دنباله‌ای از اعداد، هش‌ها و ستاره‌ها در صفحه شماره‌گیری در برنامه تلفن خود به آنها دسترسی داشته باشید.

چندین مورد از این موارد وجود دارد که شما را به منوهای مختلف می برد، اما ما روی منوی مربوط به باتری تمرکز می کنیم. فقط اگر گوشی شما اطلاعات باتری را نمایش نمی دهد ناراحت نشوید.

  1. صفحه شماره گیری تلفن خود را در برنامه Phone آن باز کنید. کد *#*#4636#*#* را وارد کنید.

با وارد کردن “*” نهایی، گوشی شما باید شما را به منوی زیر ببرد.

  1. اکنون به دنبال اطلاعات باتری بگردید. اگر ظاهر نشد، متأسفانه از این روش قفل شده اید. اگر این کار را کرد، انتخاب آن اطلاعاتی مانند سطح شارژ، سلامت و دما را به شما نشان می دهد.

روش کد شماره‌گیری روی دستگاه‌های شیائومی، گوگل و وان پلاس که آزمایش کردیم کار کرد، اما هیچ‌کدام اطلاعات باتری مورد نیاز ما را ارائه نکردند. این منو در هنگام استفاده از کد در Samsung Galaxy A52 5G ظاهر نشد. برای راه حل زیر را ببینید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت ۴G و ۵G (قسمت اول)

بررسی سلامت باتری اندروید گوشی

بای بررسی سلامت باتری تلفن همراه اگر کد شماره گیری کار نمی کرد، بررسی سلامت باتری خود را از طریق برنامه Members خود ارائه می دهد که به طور پیش فرض روی گوشی هایش نصب شده است.

  1. Members را باز کنید و برگه Get Help را در پایین صفحه انتخاب کنید.
  2. به سمت بالای این منوی جدید، گزینه Interactive checks را انتخاب کنید.
  3. از این لیست ویژگی ها، باتری را انتخاب کنید. این گزینه قبلاً در تلفن ما علامت زده شده است زیرا ما قبل از گرفتن عکس از صفحه این مرحله را تأیید کردیم، بنابراین ممکن است گزینه شما یکسان به نظر نرسد.
  4. اکنون می توانید ببینید که اپلیکیشن Members چگونه عمر باتری گوشی شما را ارزیابی می کند.

بیشتر بدانید: گیر کردن گوشی OnePlus در حالت بوت

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 12 =