نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تعویض گلس یا شیشه شکسته iPhone SE 2020

گلس ال سی دی  یا همان شیشه روی ال سی دی آیفون Se 2020 ممکن است به دلایل مختلفی همچون ضربه شدید، افتادن از ارتفاع و یا برخرود جسم سخت با موبایل دچار مشکل شود و گلس آیفون شما شکسته و ترک هایی بر روی آن دیده شود. متاسفانه در این هنگام باید به فکر تعویض گلس آیفون خود بیفتید. با خدمات تعمیرات گوشی نمایندگی اپل و موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس شکسته LCD آیفون Se 2020 خود را با تضمین کیفیت در موبایل کمک تعویض و تعمیر کنید.

تعویض گلس چیست؟

طبیعی است که بسیاری از کاربران در رابطه با جزئیات تعویض گلس صفحه نمایش گوشی خود اطلاعاتی نداشته باشند زیرا بحث تعمیرات موبایل، جزو مباحث تخصصی به حساب می آید. از طرف دیگر وقتی افراد با اصطلاح تعویض گلس موبایل رو به رو می شوند، موضوع برایشان گیج کننده وعجیب به نظر می آید. شاید این گونه افراد که اتفاقا دارای دانش تخصصی در زمینه تعمیرات موبایل نیستند در نگاه اول از خود سوال کنند که آیا تعویض گلس ال سی دی با تعویض تاچ ال سی دی گوشی تفاوت دارد؟ آیا منظور از تعویض گلس، تعویض کردن لایه محافظی است که به عنوان لوازم جانبی موبایل بر روی صفحه نمایش آن نصب می‌شود؟ در پاسخ باید گفت که به این شکل نیست! همانطور که پیش تر در مقاله “صفر تا صد تعویض گلس یا شیشه ال سی دی آیفون و سامسونگ و هزینه آن | موبایل کمک“ به طور کامل شرح داده شده که وقتی صحبت از تعویض گلس می شود، منظور این نیست که لایه محافظ روی صفحه نمایش گوشی که به عنوان لوازم جانبی بر روی آن نصب می‌شود را تعویض کنید!

این مطلب را از دست ندهید   ویژگی جدید کروم در اندروید

به عبارت دقیق تر در تعویض گلس شکسته LCD آیفون Se 2020 و دیگر گوشی ها، یک لایه شیشه‌ای و ضخیم که به عنوان یکی از زیر مجموعه های مجموعه تاچ و ال سی دی موبایل بر روی فریم LCD پرس شده تعویض می شود. باید این نکته ذکر شود که انجام این کار بدون استفاده از ابزارهای مناسب و دستگاه های خاص امکانپذیر نبوده و برای انجام این کار باید دقت بسیار بالایی صرف شود چرا که در صورت سهل انگاری یا نداشتن تخصص هنگام تعمیر گلس موبایل به خود تاچ و ال سی دی گوشی آسیب وارد می گردد. همچنین توصیه داریم برای آشنایی بیشتر با قطعات موبایل تشکیل دهنده ال سی دی گوشی های موبایل مقاله ضمیمه شده را مطالعه کنید. مقاله مذکور به شکل دقیق ماهیت گلس ال سی دی را مورد بررسی قرار می دهد.

متاسفانه باید ذکر شود تعویض گلس یکی از رایج ترین تعمیرات اپل بوده و مختص گوشی های آیفون ها هم نمی‌شود بلکه در آیپد ها و اپل واچ هم به عنوان یک تعمیر رایج دیده می شود و اگر نگاهی به چند تعمیرگاه موبایل بیندازید متوجه حجم و میزان این تعمیرات می شوید.

تفاوت بین تعویض گلس با تعویض ال سی دی آیفون

در اینجا باید این نکته ذکر شود تفاوت اصلی بین این دو روش تعمیر مربوط به این مهم می‌شود که در تعویض گلس نیازی به عوض کردن تاچ و ال سی دی قبلی گوشی وجود ندارد اما در تعویض تاچ ال سی دی باید این قطعات به طور کامل تعویض شوند.

این مطلب را از دست ندهید   اسپیکر خارجی Huawei P8 lite 2017

اگر بخواهیم به طور دقیق تر بحث را بسط دهیم، باید ذکر کنیم وقتی قرار است گلس شکسته صفحه نمایش آیفون شما تعویض گردد، تاچ و ال سی دی آن تعویض نمی شود و تنها تعویض شیشه ضخیم روی ال سی دی که بر روی فریم آن پرس شده کفایت می کند. تفاوت دیگر بین این دو روش تعمیر مربوط به هزینه آن ها می‌شود. هزینه تعویض گلس شکسته LCD آیفون Se 2020 به مراتب نسبت به هزینه تعویض ال سی دی آن کمتر خواهد بود. این مهم برای تمام گوشی های موبایل نیز صادق می باشد، زیرا در تعویض گلس نیازی به صرف هزینه برای خرید ال سی دی جدید و نصب آن در گوشی نیست.

چگونگی تعویض گلس آیفون

بنابراین با ماهیت تعویض گلس ال سی دی شکسته iPhone SE 2020 آشنا شدید و حالا می‌دانید که منظور از این روش تعمیر دقیقا چیست اما از طرف دیگر در نظر داشته باشید که تعویض گلس از رایج ترین تعمیرات اپل است و برای انجام آن باید از تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده شود که فقط در نمایندگی های رسمی اپل موجود است. به بیان دیگر تعویض گلس ال سی دی اینطور نیست که به راحتی و با استفاده از یک قاب باز کن و پیچ گوشتی قابل انجام باشد! برای اینکه بتوانید گلس  iPhone SE 2020 را تعویض کنید باید از تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده کنید. دستگاه های خاصی لازم خواهند بود که ابتدا باید پرس مابین گلس شکسته و فریم ال سی دی گوشی را آزاد کنند و سپس از دستگاهی که به دستگاه لمینیت مشهور است برای نصب گلس جدید بر روی ال سی دی گوشی استفاده شود. یک مرحله حباب زدایی هم می‌بایست حتما با استفاده از دستگاه خاصی بر روی صفحه نمایش گوشی انجام شود تا از بروز حباب های هوای ایجاد شده مابین گلس و ال سی دی جلوگیری کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه Honor 9 Lite
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =