نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

در واقع، زمانی که با مشکل شبکه در شیائومی Mi 11 Ultra خود مواجه می شوید، نگران کننده خواهد بود. اما وقتی متوجه شدید که موبایل شما مشکلی ندارد و ممکن است یک مشکل جزئی نرم افزاری یا تنظیماتی باشد که توسط خودتان قابل حل است، دچار وحشت نخواهید شد، درست است؟ مسائل شبکه دقیقاً از این نوع مسائل است. بیایید به راه حل های برای رفع این خرابی بپردازیم. برای مشکل شبکه شیائومی Mi 11 Ultra مقاله را برظرف نمایید.

مشکل شبکه شیائومی Mi 11 Ultra

بررسی مشکل شبکه شیائومی Mi 11 Ultra

اگر شبکه ای در دستگاه شما وجود ندارد، قبل از اینکه به این نتیجه برسیم که سخت افزار موبایل Xiaomi Mi 11 Ultra شما مشکل دارد، ابتدا باید سیم کارت را بررسی کنید.

Xiaomi Mi 11 Ultra خود را خاموش کرده و سیم کارت را خارج کنید. سیم کارت باید با Xiaomi Mi 11 Ultra شما سازگار باشد، از نظر هرگونه آسیب فیزیکی یا گرد و غبار بررسی کنید. سیم کارت را در دستگاه های سازگار دیگر قرار دهید و از اتصال صحیح شبکه بدون هیچ مشکلی اطمینان حاصل کنید. اگر همین مشکل وجود دارد، مشکل از ارائه دهنده شبکه یا سیم کارت است.

اگر سیم کارت در دستگاه های دیگر خوب کار می کند، سیم کارت را در شیارهای Xiaomi Mi 11 Ultra تراز کنید و آن را تعمیر کنید.

  • به تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← مطمئن شوید سیم کارت روشن است بروید.
  • مطمئن شوید که دستگاه شما در حالت هواپیما نیست.
  • اگر در شرایط اضطراری برای برقراری تماس یا ارسال پیام هستید،
  • به تنظیمات → سیم کارت و شبکه های تلفن همراه → نوع شبکه ترجیحی → فقط 2G بروید.
این مطلب را از دست ندهید   بررسی سلامت باتری تلفن همراه

مشکل اتصال به اینترنت

برای مشکل شبکه شیائومی Mi 11 Ultra پس از انجام تست های قبلی مراحل زیرا را انجام دهید.

  • به تنظیمات → سیم کارت و شبکه های تلفن همراه → نوع شبکه ترجیحی → ترجیح LTE بروید.
  • سپس تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← گزینه Automatically Select Network را فعال کنید.
  • اگر تنظیماتی را در Access Point Name (APN) تغییر داده اید،
  • به تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← نام نقاط دسترسی ← بازنشانی به حالت پیش فرض بروید.

برطرف نشدن مشکل شبکه تلفن همراه در شیائومی Mi 11 Ultra

با پشتیبانی مشتری ارائه دهنده شبکه خود تماس بگیرید. مشکل اتصال شبکه را که با آن روبرو هستید شرح دهید و نام نقطه دسترسی (APN) را درخواست کنید.

  • به تنظیمات ← سیم کارت و شبکه های تلفن همراه ← خدمات رومینگ را روشن کنید.
  • دستگاه را مجددا راه اندازی کنید.

امیدواریم راه حل های ارائه شده در بالا برای حل مشکل شبکه Xiaomi Mi 11 Ultra شما مفید بوده باشد.

بیشتر بدانید: مشکلات داده های همراه در گوشی OnePlus 9

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 8 =