نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

نمایشگر نشکن موتو زد 2 فورس ادیشن

کاربران ادعا می‌کنند نمایشگر «نشکن» گوشی پرچم‎دار موتو زد ۲ فورس ادیشن، در برابر خط و خش مقاوم نیست.

شرکت موتورولا، به‌تازگی از گوشی پرچم‎دار موتو زد ۲ فورس ادیشن رونمایی کرده است و این مدل، امسال تنها عضو از خانواده موتو زد ۲ خواهد بود. موتو زد ۲ فورس ادیشن مانند موتو زد فورس، از نمایشگر «نشکن» بهره می‌برد و آخرین نسل از فناوری ShatterShield نیز برای آن درنظر گرفته شده است. با این‌حال، به‎نظر می‌رسد که نمایشگر برخلاف اینکه «نشکن» است؛ به هیچ عنوان در برابر خط و خش مقاومتی ندارد.

وب‌سایت Android Police، اعلام کرده است که گوشی‌های Moto Z2 Force Edition مانند گذشته نخواهند بود و پس از چند روز استفاده نمایشگر آن، خط و خش برمی‌دارد. براساس اطلاعات به‎دست آمده، با اینکه مدل‌های مذکور خیلی مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، اما صفحه‎نمایش آن‌ها به‌ راحتی در برابر خط و خش آسیب دیده است. به‎نظر می‌رسد که تنها کافی است ناخن خود را روی نمایشگر بکشید و کمی فشار کافی است تا صفحه‎نمایش «نشکن» موتو زد ۲ فورس، به راحتی خط و خش بردارد.

البته باید اشاره کرد که نمایشگر ShatterShield موتورولا از شیشه ساخته نشده و از جنس پلاستیک است. به همین جهت، شاید برای یک گوشی پرچم‏دار مانند موتو زد ۲، چنین مقاومت ضعیفی در برابر خط و خش و هم‏چنین، مواد مورد استفاده در آن چندان جالب نباشد؛ هرچند این گوشی از نمایشگر «نشکن» استفاده می‎کند و نسبت به رقبای خود برتری دارد.

موتورولا مدعی است که کاربران تصور می‌کنند روی نمایشگر گوشی موتو زد ۲ فورس ادیشن آن‏ها، خط و خش افتاده است. با این‎حال، این شرکت استفاده از محافظ‌ صفحه‌نمایش را هم‎چنان ضروری می‎داند و اعلام کرده است که برخورداری نمایشگر موتو زد ۲ فورس ادیشن از ShatterShield، به معنای مقاومت آن در برابر خط و خش نخواهد بود.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه منطقی Honor 7

در واکنش به گزارش‎های کاربران بابت مشکل خش‌پذیری نمایشگر موتو زد ۲ فورس ادیشن، موتورولا اعلام کرده است که در این مدل، از طراحی سه‌بعدی برای نمایشگر استفاده کرده است و آزمایش‎ها از این موضوع حکایت دارد که این مدل مانند نسل قبل، مقاومت است.

این شرکت ادعا می‌کند که علت آسیب‌پذیری نمایشگر موتو زد ۲ فورس ادیشن در برابر خط و خش، به این دلیل است که مدل دریافت شده، یک نمونه در ابتدای تولید این گوشی به شمار می‌‏رود و کاربران، مدل دیگری را دریافت خواهند کرد که فناوری به‎کار گرفته شده در نمایشگر ShatterShield آن بهبود یافته است. به همین جهت، جای نگرانی بابت مقاومت پایین نمایشگر موتو زد ۲ فورس ادیشن در برابر خط و خش وجود ندارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =