نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

رفع مشکل میکروفون و هدفون گوشی OnePlus

آیا با روش های رفع مشکل میکروفون و هدفون گوشی آشنایی دارید؟ یکی از رایج ترین مشکلاتی که اخیراً تعداد زیادی از کاربران OnePlus گزارش کرده اند، مشکلات میکروفون یا هدفون است. در حالی که برخی از کاربران گزارش داده‌اند که میکروفون اصلاً صدا را ارائه نمی‌کند، برخی دیگر از بلندگوی گوش یا حتی هدفون آنها (هنگامی که به دستگاه متصل هستند) به درستی صدا را ارائه نمی‌دهند شکایت دارند. هر چیزی که ممکن است دستگاه شما را دچار مشکل کند، ما نکات و ترفندهای مفیدی را برای عیب‌یابی مشکل میکروفون یا هدفون OnePlus ارائه کرده‌ایم. گفته شد، بیایید با راهنما شروع کنیم!

رفع مشکل میکروفون و هدفون گوشی

دستگاه OnePlus خود را مجددا راه اندازی کنید

برای شروع، اجازه دهید ابتدا راه حلی را امتحان کنیم که اغلب در رفع مشکلات رایج کار می کند. همانطور که قبلاً حدس زده اید، ما در مورد راه اندازی مجدد صحبت می کنیم. خواه مشکل انجماد برنامه را حل کند یا کندی، راه اندازی مجدد سریع اغلب برای کنترل مشکلات متفرقه مفید است.

دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید و وقتی گزینه های پاور ظاهر شد، گزینه Restart را فشار دهید. هنگامی که دستگاه OnePlus شما راه اندازی مجدد شد، بررسی کنید که آیا میکروفون/هدفون به طور معمول شروع به کار کرده است. اگر دارد، شما خوب هستید که بروید!

گرد و غبار را از سوراخ میکروفون خارج کنید

مشکل میکروفون و هدفون گوشی باور کنید یا نه، ذرات ریز لکه و ضایعات معمولاً به داخل میکروفون نفوذ می کنند و از عملکرد صحیح آنها جلوگیری می کنند. در برخی مواقع، زباله یا کثیفی به طور کامل میکروفون را از پخش صدا مسدود می کند. بنابراین، همیشه توصیه می شود آنها را مرتباً تمیز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دوربین جلو شیائومی

برای تمیز کردن میکروفون ها می توانید از یک خلال دندان نرم استفاده کنید. حتما این کار را به آرامی انجام دهید زیرا ممکن است میکروفون ها در اثر مالش سخت آسیب ببینند.

ریست کردن هدفون

اگر از طریق هدفون صدا دریافت نمی کنید، سعی کنید آنها را ریست کنید. ممکن است مشکل از هدفون باشد نه خود دستگاه. در مورد هدفون های بی سیم، روند تنظیم مجدد هدفون متفاوت است، در صورت نیاز به کمک از دفترچه راهنمای کاربر کمک بگیرید. پس از آن، آنها را دوباره وصل کنید. هنگامی که گوشی هوشمند OnePlus خود را دوباره به هدفون وصل کردید، بررسی کنید که آیا صدا برگشته است یا خیر. در مورد هدفون سیمی، سعی کنید کانکتور و جک را تمیز کنید و سپس ببینید آیا صدایی شنیده می شود یا خیر.

به روز رسانی نرم افزار

هنوز راه حلی وجود ندارد؟ نگران نباشید زیرا ما هنوز یک راه حل نسبتا قابل اعتماد در قالب به روز رسانی نرم افزاری برای عیب یابی مشکلات هدفون یا میکروفون در دستگاه OnePlus داریم. اکثر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار همراه با طیف وسیعی از رفع اشکال و بهبود عملکرد ارائه می‌شوند. بنابراین، به روز رسانی نرم افزار در دستگاه ممکن است در خلاص شدن از شر این مشکل کار کند.

به برنامه تنظیمات دستگاه خود بروید و سیستم را انتخاب کنید. اکنون روی System Updates ضربه بزنید. سپس بر روی Check for updates کلیک کنید. در صورت وجود به‌روزرسانی، آن را دانلود و بر روی گوشی هوشمند OnePlus خود نصب کنید.

دستگاه خود را بازنشانی کنید

اگر رفع مشکل میکروفون و هدفون گوشی شما وجود دارد، وقت آن است که به دنبال یک راه حل اساسی باشید. با یک راه حل ریشه ای، منظور ما پاک کردن کل داده ها و تنظیم مجدد گوشی هوشمند است. از آنجایی که پاکسازی کامل اغلب حتی مسائل پیچیده را نیز برطرف می کند، اغلب این مشکل را تا زمانی که به دلیل یک مشکل مربوط به نرم افزار است، حل می کند.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با مشکلات رایج در گوشی OnePlus 10 Pro

قبل از پاک کردن کل محتوا، مطمئن شوید که از دستگاه خود پشتیبان گرفته اید (تنظیمات > سیستم > پشتیبان گیری). برنامه Settings را در گوشی هوشمند خود اجرا کنید و System را انتخاب کنید. پس از آن، روی Erase all data ضربه بزنید. سپس روی Reset Phone ضربه بزنید.

در مرحله بعد رمز عبور/پین خود را وارد کرده و Next را بزنید. در نهایت، برای تایید عمل، روی ERASE EVERYTHING ضربه بزنید.

آیا می دانید: آموزش تعویض باتری گوشی Oppo Reno Z

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 15 =