نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

شارژ آهسته در OnePlus 9/ آیا OnePlus 9 شما به کندی شارژ می شود؟ ممکن است عوامل متعددی مانند شارژر، کابل USB، گرمای بیش از حد و موارد دیگر باعث ایجاد آن شود.

شارژ آهسته در OnePlus 9

رفع کندی شارژ در OnePlus 9

برای رفع مشکل کندی شارژ در گوشی وان پلاس 9 نکات زیر را رعایت کنید.

شارژر اشتباه

مطمئن شوید که از شارژر سازگار با گوشی خود استفاده می کنید. به عنوان مثال، گاهی اوقات تلفن می تواند با شارژر سریع با سرعت بیشتری نسبت به شارژر موجود در جعبه شارژ شود. شارژ سریع اغلب فقط با شارژر خود برند کار می کند.

به عنوان مثال، به یاد دارم که Oneplus Nord (2020) می تواند با شارژر موجود در جعبه با 30 وات شارژ شود، اما یک شارژر 30 واتی از MI، Oneplus Nord را با 30 وات شارژ نمی کند.

اتصال نامناسب

اگر از شارژری استفاده می کنید که یک شارژر از خود برند است و همچنان دستگاه را با سرعت بالا شارژ نمی کند؟ یا قبلا با سرعت بالا شارژ می شد و الان با سرعت بالا شارژ نمی شود؟

خوب، هر دوی اینها می تواند مشکلات ناشی از اتصال نامناسب باشد. بنابراین ابتدا مطمئن شوید که شارژر به درستی به سوکت وصل شده باشد و کابل USB که شارژر و گوشی را به هم وصل می کند به درستی وصل شده باشد (تمام راه) و شل نباشد.

در بیشتر مواقع، برای اینکه گوشی شما تشخیص دهد که به شارژر سریع متصل است، نیاز به اتصال به هر چهار مخاطب کابل USB دارد. اگه با 4 تا تماس نگیره کم کم شارژ میشه.

این مطلب را از دست ندهید   نکات و ترفندهای راه حل مشکلات رایج گوشی OnePlus 9

گرد و غبار در سوکت گوشی شما

بسیار رایج است که گرد و غبار داخل سوکت گوشی جمع می شود و وقتی گوشی خود را شارژ می کنید، گرد و غبار گیر کرده داخل آن مانع از شارژ سریع می شود.

همانطور که در بالا ذکر کردم، گوشی شما برای شارژ سریع باید به هر چهار کنتاکت کابل USB متصل شود. گاهی گرد و غبار موجود در گوشی، شارژر یا کابل USB می تواند از آن جلوگیری کند. می توانید خودتان آن را تمیز کنید، اما مطمئن شوید که از مواد غیر رسانا مانند خلال دندان استفاده کنید.

کابل USB معیوب

یکی از قطعات مورد شکنجه کابل است. کابل‌های هدفون، هدفون و کابل‌های یو‌اس‌بی دچار پیچ خوردگی، فشار و دردسر زیادی می‌شوند.

بنابراین، اگر در OnePlus 9 خود با مشکل شارژ کند مواجه شدید، ممکن است کابل USB مشکل داشته باشد. سیم‌ها در کابل‌های USB اغلب می‌شکنند و به دلیل پوشش کابل USB آسیب دیده نمی‌شود.

سعی کنید از کابل دیگری که خودتان دارید استفاده کنید. شما همچنین می توانید دوستان خود را قرض بگیرید. اگر شارژ کار کرد، voila، شما مقصر را پیدا کردید. یک کابل USB جدید که با شارژر سازگار است بخرید.

توجه: همانطور که در بالا در مورد وضعیت شارژر سریع توضیح دادم. متأسفانه، شارژ سریع اغلب فقط با کابل های تولید شده توسط برند کار می کند.

به عنوان مثال، اگر از شارژر 30 واتی Oneplus و کابل Type C برای شارژ Oneplus Nord استفاده می کنید، با سرعت معمولی شارژ می شود. از ویژگی WRAP Charging استفاده نمی کند.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی دکمه پاور موبایل

شارژر معیوب

شارژر کار می کند یا نمی کند. بنابراین، شارژ آهسته به دلیل شارژر نیمه مرده بعید است اتفاق بیفتد. اما هر چیزی با الکترونیک امکان پذیر است. شارژر دیگری را امتحان کنید تا بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

گرم شدن بیش از حد

گرمای بیش از حد نیز یکی از دلایل رایج شارژ کند است. همه دستگاه‌ها در حین شارژ شدن کمی گرم می‌شوند. اما اگر دستگاه شما در هنگام شارژ بیش از حد داغ شود، نرم افزار گوشی سرعت شارژ را کاهش می دهد تا از آتش گرفتن گوشی محافظت کند.

سفت افزار Buggy

یکی از دلایل کند شدن شارژ این است که گوشی شما ممکن است دارای سیستم عامل باگ باشد. سیستم عامل بخش مهمی از تلفن است و همه چیز را مدیریت می کند. بنابراین، اگر سیستم عامل باگ باشد، با مشکلاتی مانند شارژ کند مواجه خواهید شد.

اشکالات سیستم عامل با به روز رسانی سیستم عامل رفع می شوند. بنابراین به تنظیمات بروید و گوشی خود را آپدیت کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: کپی نشدن فایل در مموری کارت گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 20 =