نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با ویژگی جدید کروم در اندروید

در نسخه‌ی بعدی مرورگر کروم شاهد قابلیتی خواهیم بود که بسیاری از کاربران انتظارش را می‌کشیدند؛ قابلیتی که با استفاده از آن می‌توان برای هر وب‌سایت، اعلان و اطلاع‌رسانی مخصوص تعیین کرد.

درحالی‌که در هیچ نسخه‌ی پایداری از کروم یا حتی نسخه‌های آزمایشی این مرورگر (به‌ نام Canary) قابلیت شخصی‌سازی اعلان‌ها وجود ندارد؛ گوگل در حال پیاده‌سازی روشی است که با ارائه‌ی کانال مخصوص به هر وب‌سایت، این ویژگی مهم را در اندروید O ارائه کند.

این موارد اجازه می‌دهند سطوح مختلف اهمیت را تعیین کنید و همچنین می‌توانید نوع اطلاع‌رسانی که توسط سیستم‌عامل انجام می‌شود، انتخاب کنید. در حال حاضر حالت «وب‌سایت‌ها» در همه صفحات به‌طور یکسان رفتار می‌کند؛ به‌عنوان مثال نمی‌توانید به فیسبوک اهمیت کمتری بدهید و به سایت‌های دیگر اولویت بیشتر و بالعکس.

ویژگی جدید کروم در اندروید

تنها راه کنترل اعلان‌های سایت به‌صورت اختصاصی این است که به تنظیمات در کروم مراجعه کنید، سپس به تنظیمات سایت و به قسمت همه سایت‌ها بروید. حال یکی از سایت‌هایی را که می‌خواهید، انتخاب و روی «Notifications» در بخش «Permissions» کلیک کنید. در این حالت پنجره‌ای باز می‌شود که تنها می‌توانید از بین دو گزینه‌ی اجازه دادن یا مسدود کردن، یکی را انتخاب کنید. هیچ تنظیمات اضافه‌ی دیگری وجود ندارد.

اما طبق گزارشات کمیته‌ی کرومیوم، تغییرات در حال انجام است. به کمک اولین ویژگی همان‌طور که قبلا گفته شد، می‌توان اعلان‌های هر سایت را سفارشی‌سازی کرد؛ درست همانند آنچه قبلا در قسمت دانلودها یا رسانه‌ها موجود بود.

دومین مورد این است که در تنظیمات کروم هنگامی که روی دسترسی اعلان‌های سایت کلیک کنید، دیگر یک پنجره کوچک مشاهده نمی‌کنید (همان‌طور که تصویر بالا نشان می‌دهد)، بلکه به‌طور مستقیم به قسمت اطلاع‌رسانی سایت هدایت می‌شوید که می‌توانید کنترل اعلان‌ سایت‌ها را به‌صورت دلخواه شخصی‌سازی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض کشوی سیم کارت شیائومی MI 8 Lite

تا آنجا که در خبرها شنیده می‌شود، هنوز مشخص نیست کدام نسخه از کروم این قابلیت‌ها را به همراه خواهد داشت؛ اما به نظر می‌رسد که کد برنامه کاملا توسعه یافته و در حال بررسی‌های نهایی است.

اما سؤالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا می‌توان اعلان‌های شخصی را دوباره تنظیم کرد یا امکان انتقال به یک گوشی جدید وجود دارد؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 4 =