نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

عمر باتری بد OnePlus 6 چیست و چگونه برطرف می شود؟ اگر تلفن شما به اندازه‌ای که انتظار می‌رود دوام نمی‌آورد، بیش از 10 نکته یا گامی را که می‌توانید برای رفع خرابی باتری OnePlus 6 انجام دهید، شرح می‌دهیم. با صفحه نمایش بزرگ 6.3 اینچی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، OnePlus 6 تنها عمر باتری متوسطی خواهد داشت. هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد، زیرا اکثر گوشی‌های این اندازه مانند OnePlus 6T جدید، باتری ۳۵۰۰ یا بزرگ‌تر دارند. و اگرچه این برای برخی کافی است، اما همیشه می تواند بهتر باشد. بنابراین، در اینجا تنظیماتی برای تغییر، مراحلی که باید انجام دهید و گزینه‌هایی که باید در نظر بگیرید تا تلفن شما تا حد ممکن دوام بیاورد، وجود دارد.

عمر باتری بد OnePlus 6

روش های رفع مشکل عمر باتری بد OnePlus 6

استفاده از اندروید 9 پای تقریباً موجود در این گوشی دوام زیادی دارد و گزینه‌ها و کنترل‌های سفارشی‌سازی زیادی دارد که می‌توانید آنها را تنظیم کنید. تغییراتی که می تواند تفاوت قابل توجهی در عمر باتری کلی ایجاد کند. در این پست، ما به شما کمک می‌کنیم بفهمید که چه چیزی باعث ضعیف شدن باتری می‌شود، سپس به شما نشان می‌دهیم که چگونه آن را تعمیر کنید، و به دنبال آن نکاتی برای کم کردن زمان بیشتری از هر بار شارژ ارائه می‌کنیم.

قبل از شروع، مطمئن شوید که آخرین به‌روزرسانی OxygenOS را از OnePlus اجرا می‌کنید. در زمان نوشتن، این OxygenOS 9 است که بسیاری از ویژگی‌های جدید، بهینه‌سازی باتری، Nightscape و موارد دیگر را اضافه کرده است. به Settings > About Phone > Check for updates بروید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض بلندگوی داخلی شیائومی MI 8 Lite

OnePlus 6 خود را مجددا راه اندازی کنید

اولین توصیه ما احتمالاً ساده ترین و بهترین نکته است. موارد زیادی وجود دارد که باعث می شود باتری شما سریعتر از حد انتظار تخلیه شود. گاهی اوقات ساده ترین راه برای جلوگیری از یک مشکل مزاحم یا رفع یک مشکل کوچک، راه اندازی مجدد گوشی است.

چه می خواهید گوشی خود را یک روز تازه شروع کنید یا متوجه شده اید که باتری خیلی سریع خالی می شود، آن را سریع راه اندازی مجدد کنید. دکمه روشن/خاموش را طولانی فشار دهید و راه‌اندازی مجدد را انتخاب کنید یا به صورت دستی وان پلاس 6 خود را راه‌اندازی مجدد کنید.

برنامه هایی را پیدا کنید که باتری شما را مصرف می کنند

برای شروع، باید هر مشکلی را پیدا کنید و آن را حل کنید، مانند یک برنامه سرکش که باتری شما را خالی می کند. قبل از اینکه خیلی دیر شود و قبل از اینکه باتری شما تمام شود، می خواهید آنها را پیدا کنید. اگر می خواهید عمر باتری بد OP6 خود را برطرف کنید، مراقب میزان مصرف برنامه های آب میوه باشید.

چه برنامه‌ای باشد که از قبل نصب شده باشد یا برنامه‌ای باشد که از فروشگاه Google Play دانلود کرده‌اید. گاهی اوقات برنامه ها درست کار نمی کنند. اگر برنامه ای از باتری غیرعادی استفاده می کند، تلفن شما برای شما اعلان ارسال می کند، بنابراین مراقب این نوع هشدار باشید.

اگر از یک برنامه زیاد استفاده می کنید، باتری شما را خالی می کند. در همان زمان، برخی موقعیت‌ها اتفاق می‌افتد که در آن یک برنامه بیشتر از آنچه باید استفاده می‌کند، و این چیزی است که ما می‌خواهیم از آن اجتناب کنیم. به Settings > Battery > بروید و روی نماد باتری ضربه بزنید. این به شما یک تفکیک کامل از برنامه ها و مصرف باتری آنها را نشان می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض ویبراتور هواوی Honer 10

باید سیستم Android، صفحه نمایش (نمایش) یا برنامه هایی را که اغلب باز می کنید در بالای این لیست ببینید. اگر چیز دیگری در بالا باشد، این مشکل شماست. بر روی برنامه کلیک کنید و “توقف اجباری” را انتخاب کنید یا برنامه را حذف نصب کنید تا از مشکلات بیشتر جلوگیری شود. از این منو در تنظیمات برای کمک به پیدا کردن برنامه‌های نادرست استفاده کنید.

غیرفعال کردن نمایشگر محیطی (و بلند کردن)

OnePlus 6 دارای ویژگی Always-On نمایشگر مانند گوشی های سامسونگ یا پیکسل بود، اما OnePlus آن را در روز عرضه گوشی حذف کرد. این کار صفحه نمایش را 24/7 روشن نگه می داشت و باعث تخلیه غیرعادی باتری می شد. اگر از صفحه نمایش همیشه روشن استفاده می کنید، آن را خاموش کنید یا گوشی خود را به روز کنید.

علاوه بر این، اگر از گزینه های Ambient Lift Display در تنظیمات استفاده می کنید، این می تواند باعث تخلیه باتری نیز شود. هر زمان که گوشی را برمی دارید، حسگرها آن را تشخیص می دهند و صفحه را برای شما بیدار می کنند. این یک ویژگی مفید است، اما می تواند باتری زیادی مصرف کند یا به طور تصادفی در یک جیب یا کیف روشن شود. چیزی مشابه در هنگام اعلان های دریافتی اتفاق می افتد. اگر از عمر باتری راضی نیستید، آن را نیز خاموش کنید.

با توجه به ارزش آن، ما معتقدیم که ویژگی AOD در نهایت در یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای کسانی که آن را از دست می‌دهند، باز خواهد گشت.

پیشنهاد مطالعه: کپی نشدن فایل در مموری کارت گوشی

این مطلب را از دست ندهید   ترجمه با دوربین موبایل
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 6 =