نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

OnePlus جدیدترین دستگاه پرچمدار خود، OnePlus 9 را در مارس 2021 عرضه کرد. مانند همیشه این تلفن هوشمند با بهترین سخت افزار در کلاس ارائه شد که با دستگاه های پرچمدار پیش می رود. OnePlus 9 دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی Fluid AMOLED با وضوح 1080 x 2400 پیکسل است. و از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 قدرت می گیرد که بهترین عملکرد را در کلاس خود ارائه می دهد. با این مشخصات بیش از حد همراه با مشکلات مدیریت حافظه Oxygen OS، دستگاه OnePlus 9 همچنین دارای برخی مشکلات گرمایشی است. این امر منجر به انقباض حرارتی دستگاه می شود و بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. شما هرگز انتظار چنین مشکلاتی را با یک دستگاه پرچمدار ممتاز ندارید. با این حال، در این مقاله، برخی از راه‌حل‌هایی را که می‌توانید برای رفع مشکلات گرمایش OnePlus 9 امتحان کنید، فهرست می‌کنیم.

رفع مشکلات گرمایش OnePlus 9

رفع مشکلات گرمایش OnePlus 9 و محدود کردن برنامه

برای رفع مشکلات گرمایش OnePlus 9 وقتی چندین برنامه را در پس زمینه اجرا می کنیم، دستگاه بیش از حد از منابع CPU استفاده می کند. این بیشتر منجر به مشکلات گرمایشی می شود. گاهی اوقات دستگاه‌های جدید با استفاده از پس‌زمینه برنامه چندان بهینه‌سازی نمی‌شوند که باعث استفاده بیش از حد از منابع می‌شود.

اگر استفاده از پس‌زمینه برنامه‌های خود را محدود کنید، حافظه و قدرت پردازش مصرفی برنامه کاهش می‌یابد. این نه تنها مشکلات گرمایش را کاهش می دهد، بلکه به صرفه جویی در باتری و آزاد کردن مقداری حافظه کمک می کند.

محدود کردن استفاده از پس‌زمینه برنامه‌ها در OnePlus 9 بسیار ساده است. کافیست برنامه Settings را باز کنید و روی گزینه Apps & Notifications ضربه بزنید و App Info را انتخاب کنید. حالا اپلیکیشنی را که می خواهید محدود کنید انتخاب کنید و Battery optimization را انتخاب کنید و Optimise را انتخاب کنید. این کار فعالیت پس‌زمینه برنامه را برای بهبود عمر باتری و همچنین کاهش مشکل گرمایش محدود می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض دوربین جاو هواوی Honer 10

خودداری از استفاده از OnePlus 9 خود در محیط گرم

برای رفع مشکلات گرمایش OnePlus 9 یکی از دلایل اصلی گرم شدن گوشی شما استفاده مداوم از آن در محیط گرم است. باید بدانید که میانگین دمای گوشی های هوشمند بین 36 درجه سانتیگراد قرار دارد. بنابراین همیشه مطمئن شوید که از دستگاه خود در محیط بسیار گرم استفاده نمی کنید.

اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید، مطمئن شوید که به گوشی خود استراحت مناسبی بدهید. این به خنک شدن دستگاه و حفظ دمای طبیعی کمک می کند. همچنین، از استفاده از تلفن خود در تماس مستقیم با نور خورشید خودداری کنید، زیرا این نیز یکی از دلایل اصلی مشکلات گرمایشی است.

برداشتن درب و قاب گوشی هوشمند

پوشش گوشی های هوشمند عامل بسیار رایجی است که باعث مشکلات گرمایشی می شود. اگر OnePlus 9 شما گرم می شود، حتی شما استفاده بسیار کمی از آن دارید، باید سعی کنید پوشش گوشی هوشمند خود را بردارید.

چندین کاور گوشی هوشمند تهویه بسیار ضعیفی دارند. بنابراین، همیشه توصیه می شود پوششی با تهویه مناسب و ویژگی های مقاوم در برابر حرارت بخرید.

همچنین، اگر زیاد بازی می‌کنید یا کارهایی با عملکرد بالا انجام می‌دهید، کاور خود را بردارید. این کارها دستگاه شما را خیلی سریع داغ می کند و ممکن است یک کیس مانعی در دفع گرما ایجاد کند. همچنین، اگر از یک پوسته طراحی شده در پشت دستگاه استفاده کرده اید، می تواند مشکلات گرمایشی را نیز ایجاد کند. بنابراین، اگر دستگاه شما با مشکل گرمایش مواجه است، فقط سعی کنید پوست پشت و قاب را بردارید و چند روز از آن استفاده کنید و آن را آزمایش کنید، باید کمک کند.

این مطلب را از دست ندهید   قفل کردن نمایشگر با دوبار ضربه در گوشی Pixel

غیرفعال کردن هر ویژگی اتصال در صورت عدم استفاده

برای رفع مشکلات گرمایش OnePlus 9 آیا تا به حال فکر می کنید که ویژگی های اتصال اولیه مانند Wifi، GPS، بلوتوث، NFC، اتصال داده موبایل و غیره می تواند باعث گرم شدن بیشتر دستگاه شما شود؟ بله، وقتی این ویژگی ها در پس زمینه فعال می شوند، باتری زیادی مصرف می کنند که منجر به گرم شدن دستگاه شما می شود.

گاهی اوقات زمانی که به آنها نیاز داریم آنها را روشن می کنیم، اما فراموش می کنیم بعد از استفاده آنها را خاموش کنیم. این در نهایت منجر به باز شدن آنها در پس زمینه برای مدت طولانی تری می شود و باتری زیادی مصرف می کند.

بنابراین، برای جلوگیری از این مشکل، همیشه این سرویس‌ها را در زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، روی OnePlus 9 خود خاموش نگه دارید. به سادگی می توانید این کار را از پنل اعلان انجام دهید.

بیشتر بدانید: مشکلات آزاردهنده OnePlus پس از به روز رسانی 10.3.3

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =