نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

تلفن‌های هوشمند مدرن حتی با مراقبت‌های بیشتر ممکن است دچار مشکل شوند. آنها اغلب به دلیل نقض در عملکرد سیستم عامل ایجاد می شوند، اما آسیب فیزیکی نیز می تواند باعث نقص شود. در صورت روشن نشدن تلفن، نیازی نیست فوراً به مرکز تعمیر و نگهداری عجله کنید. ابتدا باید چند مرحله ساده و ایمن را دنبال کنید که می تواند به بازیابی دستگاه مورد علاقه شما کمک کند. در این مقاله در رابطه با علت روشن نشدن Huawei Honor 5X اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

علت روشن نشدن Huawei Honor 5X

بررسی علت روشن نشدن Huawei Honor 5X

در علت روشن نشدن Huawei Honor 5X دلایل احتمالی زیادی برای اختلال در عملکرد پایدار دستگاه وجود دارد. اغلب مشکلات در طول استفاده روزمره ایجاد می شود. به گفته کارشناسان و نمایندگان شرکت های سازنده دستگاه، خرابی روشن شدن برق ممکن است با اتفاقات زیر همراه باشد:

  • پس از به روز رسانی سیستم عامل، برخی از فایل های سیستم با خطا نصب شدند.
  • به دلیل ویروس هایی که با برنامه هایی که مستقیماً از Play Market نصب نشده بودند، دستگاه بوت نشد.
  • پس از انداختن دستگاه روی یک سطح سخت، صفحه نمایش یا کابل باتری قطع شد.
  • درگاه USB مسدود شده است یا رطوبت باعث ایجاد لکه های زنگ زدگی جزئی اما مضر روی کنتاکت ها شده است.

بلافاصله باید توجه داشت که رسیدگی به آسیب های فیزیکی به تنهایی کار آسانی نیست. هنگامی که خودتان اقدام به تعمیر می کنید، می توانید به طور ناخواسته برخی از اتصالات را مختل کنید و در نتیجه گوشی هوشمند را غیرقابل تعمیر کنید. اگر روش های ارائه شده در زیر منجر به نتیجه مثبت نشد، توصیه می شود برای تشخیص و تعمیر با یک MC تأیید شده تماس بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   باتری Huawei P Smart

ریستارت کردن اجباری هواوی آنر 5 ایکس

در علت روشن نشدن Huawei Honor 5X ابتدا به چندین روش با استفاده از حالت بازیابی نگاه می کنیم. اگر دستگاه بیش از 15 درصد شارژ شده باشد، می توانید Recovery را راه اندازی کنید. در عین حال با اتصال شارژر می توانید از سالم بودن صفحه نمایش و عملکرد پورت USB آنطور که در نظر گرفته شده است مطمئن شوید.

سپس، اگر تلفن به اتصال شارژ پاسخ داد و اطلاعات مربوط به فرآیند پر کردن باتری را نشان داد، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

دکمه های پاور و افزایش صدا را همزمان نگه دارید. آنها را به این صورت نگه دارید تا زمانی که تلفن لرزش کند. صفحه نمایش پاشش بوت ظاهر می شود و لرزش دنبال می شود و پس از آن می توان دکمه پاور را رها کرد. نکته مهم: گاهی اوقات این ترکیب با دکمه کاهش صدا کار می کند، اما نه با دکمه بالا.

  • در منوی تازه باز شده دکمه “Reboot to system” را انتخاب کنید (در برخی نسخه ها گزینه “Reboot system now” نامیده می شود).
  • دستگاه باید فوراً به راه‌اندازی مجدد و سپس بوت‌آپ معمولی اندروید ادامه دهد. به هر حال، اگر دستگاه شارژ نمی شود، توصیه می شود کابل های USB و شارژرهای دیگر را امتحان کنید. ممکن است مشکل از آنها باشد و گوشی به سادگی دشارژ شده باشد.

بازنشانی به تنظیمات کارخانه

در علت روشن نشدن Huawei Honor 5X پس از انجام مراحلی که در بالا توضیح داده شد، چندین سناریو امکان پذیر است. علاوه بر راه‌اندازی مجدد و راه‌اندازی معمول دستگاه، ممکن است گوشی خاموش شود یا در محافظ صفحه ثابت شود. شما نباید از این واقعیت خیلی ناراحت باشید، زیرا مراحل انجام شده به شما کمک کرد تا مطمئن شوید که تعدادی از عملکردها و سیستم های مهم به درستی کار می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   بلندگوی خارجی Honor 9 Lite

راه‌اندازی مجدد از طریق بازیابی گزینه‌ای مناسب برای موقعیت‌هایی است که در آن سیستم‌افزار از اشکالات جزئی رنج می‌برد که خود به خود برطرف شده‌اند. اگر تخلف در سیستم عامل بسیار جدی تر باشد (به عنوان مثال، پس از فلش کردن سیستم عامل با خطا)، باید آن را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. توجه به این نکته ضروری است که با این کار تمام فایل‌ها از جمله عکس، فیلم و موسیقی از حافظه دستگاه حذف می‌شوند.

  • همانند مراحلی که در بالا توضیح داده شد، Recovery را باز کنید.
  • Wipe Data/Factory Resetرا انتخاب کنید.

دستگاه باید راه اندازی مجدد شود. فرآیند راه اندازی مجدد می تواند بسیار بیشتر از حد معمول طول بکشد (تا 10-15 دقیقه)، پس از آن باید تنظیمات اولیه را انجام دهید.

روش های اضافی

اگر مراحل توضیح داده شده در بالا کمکی نکرد چه؟ اگر دستگاه به طور ناگهانی خاموش شد، به فشار دادن دکمه روشن/خاموش یا شارژ شدن پاسخ نداد، به احتمال زیاد مشکل در آسیب فیزیکی است. اگر دستگاه را افتاد یا داخل آب شد، باید برای تشخیص با مرکز تعمیر و نگهداری تماس بگیرید. یکی دیگر از دلایل احتمالی خرابی باتری است.

علامت اصلی تخلیه سریع از 100 تا 0 درصد است تا زمانی که خود یک نقص تشخیص داده شود. هنگام استفاده از تلفن های هوشمند با باتری های قابل جابجایی، می توانید سعی کنید مشابه آن را بخرید و به سادگی آن را تعویض کنید. اگر کیس یک تکه باشد، بدون کمک کارشناسان تعمیر و نگهداری امکان پذیر نخواهد بود.

بیشتر بدانید: دلایل مشکل رایج گوشی OnePlus 6

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری Honor 7
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =