نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

اگر از Xiaomi Mi 11 Ultra استفاده می کنید، ممکن است بارها از خود بپرسید: چرا گوشی من بیش از حد گرم می شود؟ خوب، این معمولاً با گوشی‌های هوشمند تازه خریداری‌شده اتفاق نمی‌افتد، اما در دستگاه‌هایی که قدیمی‌تر می‌شوند رایج است. دلایل زیادی برای چنین مشکلاتی وجود دارد. مانند استفاده بیش از حد از برنامه‌ها، برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند، مشکلات نرم‌افزاری، یا گاهی اوقات زمانی که دستگاه شما برای مدت طولانی در معرض مستقیم خورشید قرار می‌گیرد. از آنجایی که گوشی هوشمند شما یک دستگاه الکترونیکی است که برای کارکردن به شارژ نیاز دارد، معمول است که می تواند کمی گرم شود. علت گرم شدن بیش از حد شیائومی را برطرف نمایید.

علت گرم شدن بیش از حد شیائومی

رفع علت گرم شدن بیش از حد شیائومی

در اینجا چند نکته (همراه با راه حل) برای کاهش مشکل علت گرم شدن بیش از حد شیائومی وجود دارد:

زمان شارژ

برای علت گرم شدن بیش از حد شیائومی همیشه باید از شارژ بیش از حد Xiaomi Mi 11 Ultra خودداری کنید. چنین مواردی ممکن است باعث مشکلات گرمای بیش از حد شود و همچنین می تواند بر عملکرد کلی باتری تلفن شما تأثیر بگذارد. بنابراین، هنگام شارژ، دستگاه خود را روی یک سطح خنک و صاف نگه دارید.

کم کردن روشنایی

هرگز از Xiaomi Mi 11 Ultra خود با روشنایی بالا استفاده نکنید، این باعث می شود تلفن شما بی دلیل گرم شود. اگر در فضای باز هستید و باید روشنایی گوشی خود را بالا ببرید، در این شرایط سعی کنید به قسمتی تاریک بروید که بتوانید صفحه نمایش گوشی خود را به راحتی ببینید یا یک ضد تابش برای صفحه نمایش بخرید.

این مطلب را از دست ندهید   سنسور مجاورت Honor 9 Lite

بستن برنامه های استفاده نشده

همیشه برنامه هایی را که به ندرت استفاده می کنید ببندید، اجرای این برنامه ها در پس زمینه باعث می شود شیائومی Mi 11 Ultra شما بیش از حد گرم شود و باتری بیشتری مصرف کند. علاوه بر این، چنین برنامه هایی به فضای حافظه نیاز دارند که سرعت دستگاه شما را کاهش می دهد.

استراحت در حین بازی

برای علت گرم شدن بیش از حد شیائومی بازی‌ها مورد علاقه همه کاربران گوشی‌های هوشمند (به ویژه جوانان) در سراسر جهان هستند. اما اجرای طولانی مدت آنها قطعاً برای دمای Xiaomi Mi 11 Ultra شما خوب نیست.

انجام بازی های طولانی مدت باتری بیشتری نسبت به معمول مصرف می کند و برای اجرای آنها به حافظه بیشتری نیاز دارد که یک گوشی هوشمند می تواند برای مدتی از پس آن برآید.

اما زمانی که به مدت طولانی به طور مداوم بازی می کنید، گوشی شما شروع به گرم شدن می کند و طول عمر باتری آن نیز کاهش می یابد. بنابراین در حین انجام بازی های طولانی مدت استراحت کوتاهی داشته باشید.

اینها چند نکته برای حل سوال شما هستند: مشکل داغ شدن بیش از حد Xiaomi Mi 11 Ultra. علاوه بر همه چیز، همیشه مطمئن باشید که گوشی شما با جدیدترین نرم افزارها و برنامه های سیستمی به روز شده است.

همچنین می توانید کابل شارژ یا آداپتور شارژ خود را بررسی کنید زیرا گاهی اوقات شارژر معیوب نیز می تواند دلیلی برای چنین مشکلاتی باشد.

بیشتر بدانید: مشکل رایج گوشی OnePlus 5T

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =