نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چگونه REALME GT 5G خود را جدا کنیم؟ چگونه حلقه بوت را در REALME GT 5G برطرف کنیم؟ چگونه REALME GT 5G آجری را تعمیر کنیم؟ چگونه حلقه بوت را در REALME GT 5G برطرف کنیم؟ در این مقاله نحوه Unbrick کردن گوشی قرار دارد.

نحوه Unbrick کردن گوشی

راه های رفع نحوه Unbrick کردن گوشی و Bootloop

در اینجا می توانید راه حلی برای مشکل گوشی آجری پیدا کنید. اگر تلفن شما پاسخگو نیست، نمی تواند روشن شود، یا در حلقه راه انداز گیر کرده است، ممکن است بخواهید مراحل زیر را دنبال کنید تا خودتان این مشکل را برطرف کنید.

اطمینان از شارژ شدن تلفن

گاهی اوقات افراد تلفن های آجری را با تلفن های تخلیه شده اشتباه می گیرند. سعی کنید گوشی خود را به شارژر وصل کنید و مطمئن شوید که در حال شارژ است اگر شارژ نمی شود، سپس کابل دیگری یا شارژر دیگری را امتحان کنید. اگر گوشی شما هنوز شارژ نمی شود، ممکن است به این معنی باشد که با پورت شارژ دستگاه خود مشکل دارید.

نحوه Unbrick کردن گوشی و پاک کردن پارتیشن کش

برای نحوه Unbrick کردن گوشی پاک کردن پارتیشن کش می تواند به شما در رفع مشکلات هنگام بوت شدن سیستم کمک کند. برای انجام پاک کردن کش ابتدا باید در REALME GT 5G خود وارد حالت بازیابی شوید. روش های ورود به حالت بازیابی می تواند از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت باشد، می توانید جزئیات را پیدا کنید. آموزش های گام به گام در سایت ما، فقط اینجا کلیک کنید و مدل خود را پیدا کنید.

این مطلب را از دست ندهید   صفحه منطقی Honor 7

بازنشانی سخت

می‌توانید برای بازنشانی دستگاه خود، بازنشانی سخت را انجام دهید، به خاطر داشته باشید که این روش تمام اطلاعات کاربر شما را از دستگاه پاک می‌کند. اگر می خواهید بازنشانی سخت را انجام دهید، می توانید آموزش های گام به گام دقیق را در سایت ما بیابید، فقط اینجا را کلیک کنید و مدل خود را پیدا کنید.

بازیابی نسخه پشتیبان Nandroid

نسخه پشتیبان Nandroid یک کپی دیجیتالی از داده های ذخیره شده در حافظه فلش NAND دستگاه Android شما است. برای انجام این روش باید وارد حالت Recovery شده و سپس بر روی گزینه Restore کلیک کنید. سپس باید یک فایل پشتیبان از حافظه داخلی گوشی انتخاب کنید و منتظر بمانید تا مراحل انجام شود. پس از آن دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا هنوز آجر است یا خیر.

اینها محبوب ترین روش های برخورد با گوشی اندرویدی آجری هستند. اگر این راهنما برای شما مفید است، به یاد داشته باشید که آن را به اشتراک بگذارید تا بتواند به افراد بیشتری کمک کند. اگر هیچ یک از این روش ها کار نمی کند و صفحه سیاه می شود، ممکن است مشکل سخت افزاری داشته باشید، مانند صفحه نمایش قطع شده یا کار نکرد.

بیشتر بدانید: نکات مهم شارژ آهسته در OnePlus 9

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 12 =