نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چگونه با موبایل عکس های با کیفیت ثبت کنم؟

این روزها موبایل گرافی یکی از تفریحات اصلی کاربران گوشی های هوشمند است. شبکه های اجتماعی پر از عکس هایی بی نظیر و زیبایی است که از مناظر مختلف و سوژه های گوناگون با موبایل گرفته شده است. عکاسی با دوربین موبایل کار چندان سختی نیست. کافی است به یک سری نکات کلیدی دقت کنید و روند عکاسی با گوشی را به طریقه ی صحیح انجام دهید. در ادامه قصد داریم تمامی ابعاد اصلی عکاسی با دوربین موبایل را شرح دهیم. اگر خواهان ثبت عکس های حرفه ای با دوربین گوشی خود هستید، این مقاله برای شماست.

استفاده از نور طبیعی در عکاسی با گوشی

اولین نکته برای عکاسی با دوربین موبایل، استفاده از نور طبیعی است. نور طبیعی خورشید بهترین نوری است که می توانید از طریق آن انعکاس های زیبا و طبیعی در دوربین گوشی داشته باشید. حتی الامکان موبایل گرافی را برای شب نگه ندارید. سعی کنید در طول روز عکاسی خود را به اتمام برسانید. تداخل سایه های تیره در نور لامپ عکس های موبایل را بی کیفیت می کند.

تکنیک شیب هلندی در عکاسی با موبایل

تکنیک شیب هلندی یکی از کاربردی ترین تکنیک های عکاسی با دوربین موبایل و یا دوربین های حرفه ای عکاسی است. اگر قصد عکاسی از سوژه های بلند قامت و عریض و یا ساختمان های بلند دارید، هنگام عکاسی یک شیب 45 درجه ایجاد کنید. هیچ گاه اجسام بلند قامت را به صورت کاملا مستقیم درون کادر دوربین قرار ندهید. این موضوع تنها یک چرخش ساده در دست شماست. اما به راحتی می تواند کیفیت تصاویر ثبت شده را افزایش دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض باتری هواوی Honer 10

توجه به قانون یک سوم در عکاسی

برای عکاسی با موبایل یک قانون کاربردی وجود دارد که به راحتی چیدمان عکس شما را شکل می دهد. به صورت فرضی کادر دوربین گوشی یا همان صفحه ی نمایشگر را به سه بخش کلی تقسیم کنید. این کار را باید از دو جهت عمودی و افقی انجام دهید. محل تلاقی خطوط فرضی عمودی و افقی دقیقا جایی است که باید سوژه ی اصلی عکاسی در آن قرار بگیرد. برای تماشای دقیق این خطوط فرضی می توانید از قابلیت Grid استفاده کنید و محل دقیق سوژه ی اصلی را بیابید. اگر چند بار از جدول یا Grid گوشی استفاده کنید؛ به صورت ناخودآگاه در تشخیص زاویه ی عکاسی ماهر می شوید.

ثبت عکس از زاویه های مختلف

زمانی که قرار است از یک موضوع مشخص عکاسی کنید، فرصت را غنیمت بشمارید و یک سری عکس چندتایی از سوژه تهیه کنید. این کار را با زاویه های مختلف انجام دهید و حالت کلی سوژه را ثبت کنید. بدین ترتیب می توانید در انتهای عکاسی بهترین عکس میان زوایای مختلف را بیابید. برای ثبت عکس های چندتایی می توان از قابلیت های تنظیماتی گوشی نیز استفاده کرد. اما پیشنهاد می کنیم با دقت بیشتری هر زاویه را انتخاب کنید و عکس ها را به صورت جداگانه ثبت نمایید.

استفاده از نرم افزارهای ادیت عکس

یکی دیگر از اصول مهم عکاسی با دوربین موبایل استفاده از برنامه های ادیت عکس است. شاید احساس کنید که دوربین گوشی شما کیفیت بالایی دارد و دیگر نیازی به ادیت رنگ وجود نیست. اما معمولا عکس های حرفه ای با دستکاری های گوناگون در گزینه های مختلفی چون sharpening، نور و کنتراست شکل می گیرند. کافی است به اپ استور یا گوگل پلی سر بزنید و نرم افزارهای محبوب ادیت را دانلود کنید. کار با این نرم افزارها معمولا بسیار ساده است.

این مطلب را از دست ندهید   کدهای مخفی موبایل سونی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =