نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

شارژ نشدن گوشی OnePlus One

آیا تاکنون با مشکل شارژ نشدن گوشی OnePlus One  مواجه شده اید؟ OnePlus One در نتیجه اتصال به برق شارژ نمی شود یا وجود کابل شارژ را تشخیص نمی دهد. در ادامه علت شارژ نشدن گوشی قرار داده شده است.

شارژ نشدن گوشی OnePlus One

اتصال کابل شارژ بد

اگر باتری گوشی شما شارژ نمی شود، ممکن است ناشی از کابل شارژ بد باشد. اگر سعی کرده اید گوشی خود را با وصل کردن آن به رایانه یا تبلت شارژ کنید، ممکن است انرژی کافی دریافت نکند. برای بهترین نتایج شارژ، به جای رایانه یا تبلت به پریز برق وصل کنید. اگر تلفن همچنان شارژ نمی شود، کابل را برای هر گونه آسیب بررسی کنید. اگر متوجه آسیب به کابل شدید، از کابل شارژ دیگری استفاده کنید. اگر کابل شما آسیب دیده است و استفاده از کابل دیگری کار می کند، باید یک جایگزین دائمی برای کابل آسیب دیده خود پیدا کنید.

پورت میکرو USB مسدود شده/بد

اگر OnePlus One شما هنوز شارژ نمی شود، ممکن است پورت Micro USB دستگاه شما معیوب باشد و از شارژ شدن دستگاه شما جلوگیری کند. وجود Debris را در درگاه Micro USB دستگاه OnePlus One خود بررسی کنید. با استفاده از برس، خلال دندان یا هوای فشرده، هر گونه زباله را در درگاه Micro USB تمیز کنید. اگر با این کار مشکل شما حل نشد، ممکن است دستگاه شما یک پورت Micro USB معیوب داشته باشد. می‌توانید با خدمات مشتری OnePlus تماس بگیرید یا خودتان با استفاده از راهنمای تعویض پورت Micro USB OnePlus آن را جایگزین کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش کردن 5g در آیفون

باتری معیوب

اگر دستگاه شما هنوز شارژ نمی شود، ممکن است مشکل در باتری باشد. در حالی که برخی از مدل‌های تلفن همراه دارای باتری‌هایی هستند که به راحتی قابل جابجایی هستند، باتری OnePlus One برای جلوگیری از برداشتن آن در دستگاه ساخته شده است. این امر تعویض باتری های معیوب را دشوار می کند. برای تعویض باتری معیوب خود، از راهنمای تعویض باتری OnePlus One استفاده کنید.

باتری خالی/مرده

اگر شناسه تلفن شما حتی زمانی که به برق وصل است روشن نشود، ممکن است باتری کاملا خالی شود. OnePlus One خود را از طریق کابل شارژ و آداپتور دیواری به پریز برق وصل کنید و قبل از اینکه بخواهید آن را روشن کنید، اجازه دهید کاملا شارژ شود. اگر گوشی در حال شارژ نیست، قسمت OnePlus One Not Charge در بالای صفحه را بررسی کنید.

نمایش بد

اگر تلفن به نظر می رسد که کار می کند یا به طور معمول رفتار می کند اما صفحه نمایش سیاه است، ممکن است صفحه نمایش دستگاه شما معیوب باشد. برای بررسی اینکه آیا صفحه نمایش همچنان کار می کند، با انجام کارهای زیر روی گوشی یک استراحت سخت انجام دهید:

  1. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید.
  2. بلافاصله پس از پایین نگه داشتن دکمه پاور، دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید.
  3. در حالی که همچنان دکمه های روشن/خاموش و کاهش صدا را نگه داشته اید، صبر کنید تا صفحه نمایش روشن شود.
  4. پس از روشن شدن صفحه نمایش، هر دو دکمه را رها کنید.
  5. گزینه ای را در بالای صفحه انتخاب کنید که گوشی شما را راه اندازی مجدد می کند.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش نحوه تخلیه سریع باتری OnePlus 9

اگر در طول فرآیند هارد ریست، صفحه نمایش شما هرگز روشن نشد، صفحه نمایش شما دیگر به درستی کار نمی کند و به احتمال زیاد نیاز به تعویض دارد. با استفاده از راهنمای تعویض اسمبلی OnePlus One Display می توانید خودتان صفحه نمایش معیوب را تعویض کنید.

دوربین عقب انتخاب نشده است

اگر تلفن شما از طریق دوربین پشتی عکس نمی گیرد، ممکن است گوشی شما دوربین عقب را انتخاب نکرده باشد. تنظیمات دوربین گوشی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید دستگاه شما دوربین پشتی را انتخاب کرده و آماده عکس گرفتن است.

حافظه موجود نیست

اگر دوربین پشتی انتخاب شده باشد اما تلفن شما همچنان عکس بگیرد، ممکن است حافظه داخلی گوشی شما پر شده باشد. با بررسی حافظه موجود گوشی خود در تنظیمات «فضای ذخیره»، مطمئن شوید دستگاهتان فضای ذخیره‌سازی کافی برای عکس‌برداری دارد.

دوربین عقب معیوب

اگر دوربین عقب شما انتخاب شده است و حافظه شما پر نیست، اما تلفن هنوز عکس نمی گیرد، ممکن است دوربین شما نیاز به تعویض داشته باشد. با استفاده از راهنمای تعویض دوربین پشتی OnePlus One می توانید دوربین عقب معیوب را خودتان تعویض کنید.

دوربین جلو انتخاب نشده است

اگر تلفن شما از طریق دوربین جلو عکس نمی گیرد، ممکن است دوربین جلوی گوشی شما انتخاب نشده باشد. تنظیمات دوربین گوشی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید دستگاه شما دوربین جلویی را انتخاب کرده و آماده عکس گرفتن است.

حافظه موجود نیست

اگر دوربین جلو انتخاب شده باشد اما تلفن شما همچنان عکس بگیرد، ممکن است حافظه داخلی گوشی شما پر شده باشد. با بررسی حافظه موجود گوشی خود در تنظیمات «فضای ذخیره»، مطمئن شوید دستگاهتان فضای ذخیره‌سازی کافی برای عکس‌برداری دارد.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال شارژ Huawei P8 lite 2017

دوربین جلو بد

اگر دوربین جلوی شما انتخاب شده است و حافظه شما پر نیست اما تلفن هنوز عکس نمی گیرد، ممکن است دوربین شما نیاز به تعویض داشته باشد. می‌توانید با استفاده از راهنمای تعویض دوربین جلوی OnePlus One، دوربین جلوی بد را خودتان جایگزین کنید.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: آموزش نحوه تخلیه سریع باتری OnePlus 9

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =