نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

کار نکردن صفحه نمایش OnePlus 9

آیا تاکنون با مشکل کار نکردن صفحه نمایش OnePlus 9  مواجه شده اید؟ یکی از مشکلات مهمی که هنگام استفاده از OnePlus 9 می توانید با آن مواجه شوید این است که صفحه نمایش آن به درستی کار نمی کند. همانطور که می دانیم، صفحه نمایش مهم ترین جزء یک گوشی هوشمند است. بنابراین اگر صفحه نمایش شما به درستی کار نمی کند، می تواند یک مشکل مهم باشد. این یکی از بدترین مشکلاتی است که هنگام استفاده از یک دستگاه جدید می توانید با آن مواجه شوید.

کار نکردن صفحه نمایش OnePlus 9

رفع مشکلات صفحه نمایش در OnePlus 9

دلایل زیادی وجود دارد که چرا OnePlus 9 به درستی کار نمی کند. اولین راه حلی که باید امتحان کنید راه اندازی مجدد گوشی است. اگر راه حل های زیر را امتحان نکند، در اکثر مواقع کار خواهد کرد.

صفحه نمایش کثیف

این شایع ترین دلیل عملکرد ضعیف صفحه نمایش است. صفحه نمایش کثیف به دلیل کثیفی، گرد و غبار، روغن، گریس یا مایع روی صفحه نمایش ایجاد می شود. اگر صفحه نمایش شما کثیف است، می توانید با پاک کردن آن با یک پارچه نرم آن را تمیز کنید. از الکل یا سایر مواد شیمیایی برای تمیز کردن صفحه نمایش استفاده نکنید زیرا الکل ممکن است به پوشش اولئوفوبیک روی صفحه آسیب برساند.

محافظ صفحه

با گذشت زمان محافظ‌های صفحه فرسوده می‌شوند و ثبت لمس‌ها را برای گوشی شما سخت می‌کنند. بنابراین، محافظ صفحه را بردارید و یک محافظ جدید نصب کنید.

حالت ذخیره انرژی

بررسی کنید که آیا گوشی حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را فعال کرده است یا خیر. حالت ذخیره انرژی با کاهش عملکرد دستگاه کار می کند. به طور معمول، این حالت پس از شارژ 15٪ و بالاتر OnePlus 9 غیرفعال می شود.

این مطلب را از دست ندهید   باتری Honor 9 Lite

آسیب آب

گاهی اوقات آب به داخل صفحه نمایش راه پیدا می کند. گاهی قابل مشاهده است، در حالی که در بعضی مواقع اینطور نیست. اگر مشکوک هستید که گوشی شما از آب آسیب دیده است، آن را در اسرع وقت خاموش کنید و داخل برنج قرار دهید. اگر گوشی خود را با آب داخل آن روشن کنید، ممکن است قطعاتی مانند مادربرد سرخ شوند. شما باید کل مادربرد را تعویض کنید. حداقل 24 ساعت داخل برنج بگذارید. سپس، اگر باز هم کار نکرد، بهترین کار این است که آن را به مرکز خدمات مجاز ببرید تا تعمیر شود.

صفحه نمایش آسیب دیده

صفحه نمایش آسیب دیده یکی از دلایل عدم پاسخگویی صفحه نمایش است. صفحه نمایش گوشی هوشمند دارای سه قسمت اصلی است، لایه بالایی شیشه، لایه دوم صفحه نمایش و لایه سوم دیجیتالی کننده صفحه لمسی است.

قاب را بردارید (در صورت نصب) و به دقت گوشی را از نظر ترک خوردگی، فرورفتگی یا تغییر رنگ بررسی کنید. تشخیص ترک ها در زیر نور خورشید بسیار آسان تر است. اگر یک شبکه مستطیلی دیدید، نگران نباشید. این دیجیتایزر صفحه نمایش لمسی است و انتظار می رود که در آن وجود داشته باشد.

در صورت مشاهده هرگونه ترک، فرورفتگی یا تغییر رنگ، صفحه نمایش گوشی شما آسیب فیزیکی دارد. بیشتر اوقات، نمایشگر نیاز به تعویض دارد.

رابط کاربری آهسته یا ضعیف در OnePlus 9

یکی از مهم‌ترین مسائلی که مردم اغلب از آن شکایت دارند، رابط کاربری کند یا کند در OnePlus 9 است. رابط کاربری تاخیری به این معنی است که انیمیشن‌ها ممکن است دچار لکنت شوند. همچنین، باز کردن یک برنامه یا انجام هر کاری در تلفن شما بیشتر طول می کشد. اگر رابط کاربری تاخیر داشته باشد، تجربه گوشی شما را مختل می کند. و استفاده از آن را بسیار خسته کننده خواهد کرد. بنابراین، اگر با هر نوع رابط کاربری کندی در OnePlus 9 خود مواجه هستید، باید این راه حل ها را امتحان کنید.

این مطلب را از دست ندهید   علت راه اندازی مجدد تلفن همراه

رفع مشکل Laggy UI در OnePlus 9

برای رفع مشکلات کار نکردن صفحه نمایش OnePlus 9  لازم است نکات زیر را رعایت کنید:

بدون فضای ذخیره سازی

این احتمالاً رایج‌ترین دلیل تاخیر در رابط کاربری در هر دستگاهی است. وقتی فضای ذخیره‌سازی کافی در دستگاه شما وجود ندارد، همه چیز شروع می‌شود. به عنوان مثال، برنامه ها به طور خودکار حذف می شوند و داده های مهم خراب می شوند. و بر عملکرد کلی گوشی شما تأثیر می گذارد.

بنابراین مطمئن شوید که فضای ذخیره سازی کافی در دستگاه خود دارید. اگر این کار را نمی کنید، باید برخی از برنامه ها را از تلفن خود پاک کنید و مقداری فضا آزاد کنید.

کمبود حافظه

RAM مخفف Random Access Memory است. این حافظه کاری دستگاه است که همه برنامه ها، اسناد، موسیقی، فیلم ها، عکس ها و غیره شما در آن ذخیره می شوند.

هرچه رم بیشتری داشته باشید، برای چندوظیفگی بهتر است. در زمان نگارش این مقاله، گوشی ها دارای رم 1 تا 18 گیگابایتی هستند. با این حال، اکثر گوشی ها تنها بین 4 تا 8 گیگابایت رم دارند.

اگر چندین برنامه دارید، برنامه های غیر ضروری را حذف نصب کنید. این برنامه ها رم گوشی شما را می خورند. هر چه تعداد برنامه ها بیشتر باشد، استفاده از رم بیشتر می شود. بنابراین فضای موجود در رم برای سیستم عامل وجود ندارد. همچنین می توانید نسخه لایت برنامه هایی مانند فیس بوک، مسنجر، توییتر، یوتیوب و غیره را نصب کنید.

نسخه قدیمی اندروید مستعد مدیریت نامناسب RAM است. بنابراین، من به شما توصیه می کنم که گوشی خود را به آخرین سیستم عامل آپدیت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   گوشی تاشو گلکسی ایکس
بد افزار

تلفن شما ممکن است به بدافزار آلوده شده باشد که سرعت دستگاه را کاهش می دهد. اگر شک دارید که گوشی شما آلوده شده است، می توانید آن را با استفاده از اسکنر ویروس بررسی کنید.

ویروس اسکنرهای بسیار عالی و قابل اعتماد زیادی در بازار موجود است. توصیه می کنم از یکی از آنها برای اسکن گوشی خود استفاده کنید.

دستگاه قدیمی است

اگر گوشی قدیمی دارید و گوشی هنوز به خوبی کار می کند، احتمالاً رابط کاربری تاخیری ناشی از سخت افزار گوشی است. با گذشت زمان ممکن است سخت افزار گوشی فرسوده شود و کند شود. در چنین مواقعی جز خرید گوشی جدید کاری نمی توانید انجام دهید.

آیا می دانید: آموزش تعویض باتری گوشی Oppo Reno Z

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =