نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای احتمالی رفع مشکلات صفحه نمایش OnePlus 8 Pro

آیا روش های مشکلات صفحه نمایش گوشی OnePlus 8 Pro را می دانید؟ OnePlus با دستگاه‌های پرچم‌دار خود که با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در دسترس بودند، در سرتاسر جهان خبرساز شد. در حالی که بسیاری از مردم هنوز OnePlus را در رده “قاتل پرچمدار” قرار می دهند، این شرکت با عرضه OnePlus 8 Pro خود واقعاً وارد رده رده بالا شد. این یک ضربه بزرگ نسبت به OnePlus 8 بود و از صفحه نمایش AMOLED با طراوت با نرخ به روز رسانی 120 هرتز بهره می برد. وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند درجه یک به میان می‌آید، این گوشی OnePlus را در کنار گوشی‌هایی مانند سامسونگ و اپل قرار داد. با این حال، مانند هر گوشی دیگری، OnePlus 8 Pro نیز دارای اشکالات و مشکلات است. با توجه به برجسته بودن صفحه نمایش، مشکلات صفحه نمایش OnePlus 8 Pro بیشتر کاربران را آزار می دهد. در اینجا، ما فهرستی از رایج‌ترین مشکلات نمایشگر OnePlus 8 Pro و همچنین نکاتی برای حل آن‌ها را گردآوری کرده‌ایم.

مشکلات صفحه نمایش گوشی OnePlus 8 Pro

نوار تاریک در مقابل دوربین سلفی

یکی از مشکلات اصلی نمایشگر OnePlus 8 Pro که بسیاری از کاربران از آن شکایت کرده‌اند، نوار تیره دوربین سلفی است. این بیشتر در سناریوهای کمتر روشن ظاهر می شود، به خصوص زمانی که با پس زمینه خاکستری سر و کار دارید.

وجود نوار تاریک در سراسر دوربین سلفی نگرانی هایی را در مورد آسیب جدی صفحه نمایش ایجاد کرده است. برخی گزارش‌های وحشی نیز حاکی از آن است که این مشکل ممکن است به دلیل نقص دوربین جلو باشد.

حفظ صفحه نمایش / سوختن / شبح

شکی نیست که صفحه نمایش OLED (دیود ساطع کننده نور ارگانیک) از نظر مصرف انرژی کارآمدتر است و تجربه تماشای همه جانبه ای را ارائه می دهد. به همین دلیل است که چنین تقاضای زیادی دارد. با این حال، بدون نقص نیست.

این مطلب را از دست ندهید   قاب عقب و سنسور اثر انگشت

صفحه نمایش OLED در OnePlus 8 Pro نمی تواند مشکل سوختگی را برطرف کند. برای کسانی که آشنا نیستند، این حفظ تصویر است که به دلیل تخریب ناهموار پیکسل ها ایجاد می شود.

اگرچه نباید نگران مشکل شبح‌سازی باشید زیرا این یک رفتار طبیعی است، اما مطمئن شوید که برای جلوگیری از این مشکل، از قرار دادن صفحه نمایش برای مدت طولانی روی یک تصویر ثابت خودداری کنید. در صورت عدم استفاده، حتما گوشی را قفل کنید.

رنگ سبز/بنفش

مشکل رنگ سبز در OnePlus 8 Pro را می توان در روشنایی کمتر مشاهده کرد، همچنین توسط چندین کاربر گزارش شده است. هر زمان که کاربر سعی می کند رنگ ها را معکوس کند، صفحه نمایش ته رنگ های سبز/بنفش عجیبی را روی صفحه نمایش می دهد. تمام هدف معکوس کردن رنگ ها را بر روی پشت سوز قرار می دهد.

کاربرانی که با مشکل رنگ سبز OnePlus 8 Pro مواجه شده اند گزارش داده اند که خاموش کردن DC Dimming به طور موقت این مشکل را حل می کند. برای کسانی که با آن آشنا نیستند، DC Dimming برای خنثی کردن نمایشگر طراحی شده است و همچنین ولتاژ ارسالی به پیکسل ها را کاهش می دهد.

برای خاموش کردن آن، به Settings > Utilities > OnePlus Laboratory بروید. سپس کلید را برای DC Dimming خاموش کنید.

بلک کراش

آخرین اما نه کم‌اهمیت، له شدن سیاه یکی دیگر از مشکلات صفحه نمایش OnePlus 8 Pro است که به طور گسترده در دستگاه‌های OnePlus 8 Pro رایج است. گفته می‌شود که در صحنه‌های تیره‌تر هنگام تماشای ویدیو یا پیمایش در پس‌زمینه‌های تاریک فعال می‌شود. گاهی اوقات آنقدر سرزده است که به کل تجربه تماشای رسانه آسیب می رساند.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل تخلیه باتری Xiaomi Mi 10 Ultra

تاخیر صفحه نمایش لمسی

بسیاری از کاربران تجربه کرده‌اند که وقتی نرخ تازه‌سازی و رزولوشن OnePlus 8 Pro آن‌ها روی 120 هرتز و Quad HD نگه داشته می‌شود، تاخیر قابل‌توجهی در صفحه لمسی و لمس شبح نیز وجود دارد. این پدیده در هنگام استفاده از صفحه کلید بیشتر می شود.

کاهش رزولوشن نمایشگر راه حلی سریع برای حل این مشکل است، اما ایده آل نیست زیرا مانع از آن می شود که کاربران حداکثر استفاده را از نمایشگر عالی ببرند. برخی از کاربران متوجه شده اند که غیرفعال کردن “عکس از سه انگشت” نیز این کار را انجام می دهد.

راه حل های رفع مشکلات نمایشگر OnePlus 8 Pro چیست؟

اگرچه مشکلات ذکر شده در بالا ممکن است به شما نشان دهد که همیشه صفحه نمایش معیوب است، اما احتمال یک نقص نرم افزاری را کاملاً رد نمی کنیم.

به روز رسانی نرم افزار

از آنجایی که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اغلب با بهبود عملکرد و رفع اشکال همراه هستند، مشکلات صفحه نمایش OnePlus 8 Pro را می‌توان با آخرین به‌روزرسانی برطرف کرد و توصیه می‌کنیم ابتدا دستگاه خود را به‌روزرسانی کنید.

برای دانلود و نصب آخرین نسخه OxygenOS بر روی OnePlus 8 Pro خود، به تنظیمات > سیستم > به‌روزرسانی‌های سیستم بروید. اکنون طبق معمول آخرین نسخه OxygenOS را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید.

تنظیم مجدد کارخانه

قبل از بازنشانی دستگاه خود از داده ها و فایل های مهم نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر گوشی شما روشن است، می توانید به تنظیمات > سیستم > بازنشانی > پاک کردن همه داده ها بروید تا گوشی را به حالت کارخانه بازنشانی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آی سی شارژ موبایل 

اگر تلفن شما خاموش است، دکمه روشن/خاموش و کلید کاهش صدا را با هم فشار دهید و نگه دارید تا تلفن لرزش کند. از کلیدهای صدا برای پیمایش بالا و پایین در صفحه بازیابی Android و دکمه روشن/خاموش برای انتخاب چیزی استفاده کنید. به گزینه “Wipe data and cache” بروید و “Erase Everything” را انتخاب کنید تا دستگاه به تنظیمات کارخانه بازنشانی شود.

صفحه نمایش را تمیز کنید

در حالی که به خودی خود راه حلی نیست، ما همچنین به شما توصیه می کنیم صفحه نمایش را تمیز کنید، تا اطمینان حاصل کنید که لکه انباشته ای وجود ندارد. باور کنید یا نه، گرد و غبار به راحتی به درگاه ها، بلندگوها و سایر قسمت ها مانند دوربین جلو و میکروفون نفوذ می کند. بنابراین، مطمئن شوید که مشکلی برای نمایشگر ایجاد نمی کند.

با وجود اینکه اکثر محافظ های صفحه ادعا می کنند که در برابر گرد و غبار مقاوم هستند، اما همه آنها قادر به انجام کاری که تبلیغ می کنند نیستند. بنابراین، اگر دیدید محافظ صفحه نمایش شما ناتوان است، آن را با محافظ بهتر جایگزین کنید.

آیا می دانید: کاهش مصرف باتری موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هشت =