نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکلات رایج گوشی OnePlus 7T

آیا اطلاعاتی درباره مشکلات رایج گوشی OnePlus 7T دارید؟ آیا می دانید این مشکلات را چگونه باید برطرف کنید؟ 7T، دستگاه پرچمدار OnePlus، شاید یکی از بهترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار باشد. آن را با اندروید 10 و سیستم عامل اکسیژن ارتقا یافته که برای تجربه ای فراگیر ساخته شده است ارائه می شود. با این حال مشتریان از روز عرضه دستگاه با اشکالات و اشکالات دستگاه مواجه بوده اند. در حالی که OnePlus پشتیبانی و به روز رسانی های استثنایی برای رفع این اشکالات ارائه کرده است، یافتن آنها در هزارتوی اینترنت می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. بنابراین، ما فهرستی از 10 مشکل رایج OnePlus 7T و کارهایی که می‌توانید برای رفع آنها انجام دهید، گردآوری کرده‌ایم.

مشکلات رایج گوشی OnePlus 7T

مشکلات مربوط به رنگ نمایشگر

مشکلات نمایش در دستگاه‌های OnePlus از اولین انتشار آن‌ها یک اتفاق رایج بوده است. در OnePlus 7T، مشکلات شدیدتر است و باید توسط خود شرکت برطرف شود. اگر به خصوص در هنگام استفاده از حالت تاریک، متوجه ته رنگی در صفحه خود شدید، وقت آن است که منتظر بمانید تا کانال های رسمی راه حلی برای این مشکل پیدا کنند. با این حال، اگر با مشکل سوسو زدن صفحه روبرو هستید، ممکن است به دلیل نرخ تجدید 90 هرتز باشد. با رفتن به Settings > Display و بازگشت به 60Hz می توانید 90Hz پیش فرض را کاهش دهید. کاهش نرخ تازه سازی همچنین باعث بهبود عمر کلی باتری و کاهش فشار روی چشمان شما می شود. طرف دیگر این است که صفحه نمایش 90 هرتزی باعث می شود صفحه نمایش شما در مقایسه با 60 هرتز تاثیرگذارتر باشد.

این مطلب را از دست ندهید   حسگر مجاورت و روشنایی Huawei P smart

مشکلات اتصال وای فای

مشکلات Wi-Fi عمدتاً به دلیل پیکربندی نادرست روتر یا شبکه های Wi-Fi بیش از حد در دستگاه شما است. مشتریان گزارش کرده اند که نمی توانند به شبکه های Wi-Fi در مجاورت متصل شوند. با بازنشانی کارت شبکه در دستگاه خود، می توانید به راحتی مشکلات اتصال را برطرف کنید. برای بازنشانی شبکه خود به تنظیمات > Wi-Fi بروید و سپس شبکه Wi-Fi خود را فراموش کنید. پس از اتصال مجدد به وای فای پس از این تنظیم مجدد، مشکلات اتصال شما باید حل شود.

مشکلات صفحه لمسی

گیمرهای حرفه ای و بازیکنان PUBG از مشکلات صفحه نمایش لمسی هنگام بازی در OnePlus 7T شکایت کرده اند. شکایت این است که حرکات چند لمسی کار نمی کنند. در حالی که هنوز هیچ راه حلی برای این مشکل وجود ندارد، برخی از بازیکنان گزارش داده اند که می توان با بازنشانی دستگاه به تنظیمات کارخانه به طور موقت مشکل را برطرف کرد. اگر با مشکلات مشابهی مواجه هستید، پس از تهیه نسخه پشتیبان از تمام داده های خود، دستگاه خود را مجدداً تنظیم کنید. این باید تشخیص چند لمسی را بهبود بخشد.

مشکل در اسکنر اثر انگشت

اسکنر اثر انگشت در OnePlus 7T زیر صفحه نمایش است. نه تنها ظاهر و عملکرد دستگاه را زیبا می کند، بلکه کارایی در طراحی و عملکرد را نیز ارائه می دهد. برخی از کاربران مشکلاتی را در تشخیص اثر انگشت گزارش کرده اند. با تمیز کردن صفحه نمایش و تلاش برای باز کردن قفل گوشی یک بار دیگر با دست های تمیز می توان این مشکل را به راحتی حل کرد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات رایج در گوشی OnePlus 10R

مشکلات اتصال بلوتوث

بسیاری از کاربران هنگام تلاش برای اتصال دستگاه های OnePlus خود به سیستم های صوتی اتومبیل خود از طریق بلوتوث، مشکلاتی را در فروم OnePlus گزارش کرده اند. برای رفع مشکل، ابتدا دستگاه بلوتوث خود را جدا کنید. سپس اتصالات بلوتوث خود را با لغو جفت کردن همه دستگاه‌های جفت شده بازنشانی کنید. اکنون دوباره به بلوتوث خودروی خود متصل شده و دستگاه ها را جفت کنید.

مشکلات گرمایش باتری

گرمایش باتری در درجه اول به دلیل استفاده بیش از حد از منابع در سیستم است. برای کاهش مصرف باتری، برنامه‌هایی را که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند مشخص کنید و همه آن‌ها را اجباری متوقف کنید. صفحه نمایش دستگاه شما باید بیشترین مصرف انرژی و منابع را داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که همه برنامه‌های پس‌زمینه که منابع بیشتری را اشغال می‌کنند، حذف نصب شده باشند. همچنین می توانید روشنایی صفحه را کاهش دهید و زمان قفل خودکار را کاهش دهید تا در باتری صرفه جویی کنید و مشکل گرمایش را کمی کاهش دهید.

مسائل اینترنت و شبکه

کاربران ممکن است در اتصال به شبکه تلفن همراه خود با مشکلاتی مواجه شوند که می تواند تجربه آنها را هنگام تماس یا پیامک مختل کند. یکی از راه‌های حل این مشکل، تنظیم مجدد شبکه با استفاده از مراحل زیر است.

  1. تنظیمات را باز کنید.
  2. روی System > Reset Options > Reset Wi-Fi, Mobile & Bluetooth ضربه بزنید.
  3. روی بازنشانی تنظیمات ضربه بزنید.

راه دیگر این است که سیم کارت ها را غیرفعال کنید و دوباره فعال کنید. همچنین مطمئن شوید که تنظیمات APN را درست انجام داده اید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض مادر برد شیائومی MI 8 Lite

مشکلات دوربین

برخی از کاربران گزارش کرده‌اند که هنگام تلاش برای استفاده از دوربین زمانی که NFC فعال است، با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در برخی موارد، کاربران نمی توانند با NFC در حال اجرا در پس زمینه عکس بگیرند یا فیلم ضبط کنند. با غیرفعال کردن NFC با استفاده از مراحل زیر می توانید این مشکلات را حل کنید.

  1. روی «تنظیمات» ضربه بزنید.
  2. در داشبورد، می‌توانید «بیشتر» را روی آن بیابید تا ادامه دهید.
  3. می‌توانید NFC فهرست شده در بخش را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید تا به دکمه ON/OFF دسترسی پیدا کنید.
  4. برای غیرفعال کردن NFC روی دکمه ضربه بزنید

اگر این برای دستگاه شما کار نمی کند، توصیه می شود منتظر آخرین به روز رسانی های برنامه و سیستم عامل باشید که باید مشکلات موجود را برطرف کند.

آیا می دانید: چگونگی تعویض باتری گوشی OnePlus 6

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =