نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

امروز در این مقاله، راهنمای مشکلات رایج در گوشی هوشمند شیائومی Mi 11 Ultra را ارائه کرده ایم. اگر با هر نوع مشکل یا مشکلی در گوشی هوشمند Mi 11 Ultra مواجه هستید، می توانید با دنبال کردن راهنمای ما به سرعت آن مشکلات را برطرف کنید. این دستگاه در رنج قیمتی خود امکانات بسیار خوبی را ارائه می دهد، اما بسیاری از کاربران پس از استفاده از این گوشی Mi 11 Ultra با مشکل مواجه می شوند. اما امروز نگران نباشید، ما یک راه حل اثبات شده برای همه سوالات و مسائل برای رفع مشکلات رایج Xiaomi Mi 11 را به شما نشان خواهیم داد.

رفع مشکلات رایج Xiaomi Mi 11

راهنمای رفع مشکلات رایج Xiaomi Mi 11

ما در مورد مسائل و رفع مشکلات رایج Xiaomi Mi 11 بحث می کنیم. تمام راه حل هایی که در زیر نشان داده ایم روش های آزمایش شده و اثبات شده هستند. لطفاً این مقاله را تا انتها بخوانید و حتماً قبل از اعمال آن در دستگاه Mi 11 Ultra خود، همه روش‌ها را درک کنید.

چند نکته در مورد Xiaomi Mi 11 Ultra

شیائومی به تازگی گوشی هوشمند جدید خود Mi 11 Ultra را معرفی کرده است. شیائومی Mi 11 Ultra با صفحه نمایش 6.81 اینچی Full HD + AMOLED و نرخ رفرش 120 هرتز همراه با لایه Corning Gorilla Glass Victus برای محافظت از نمایشگر عرضه می شود.

همچنین Mi 11 Ultra از جدیدترین پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 (5 نانومتری) با فرکانس 2.84 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و در نسخه‌های ذخیره‌سازی 8 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

شیائومی Mi 11 Ultra بر روی MIUI 12.5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شود. در مورد باتری، باید بگوییم که با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ سریع 67 واتی با شارژ سریع 4+ پشتیبانی می کند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل شارژ نشدن گوشی OnePlus One

با حرکت به سمت مشخصات دوربین، Mi 11 Ultra دارای یک دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین 48 مگاپیکسلی (تله‌فوتو پریسکوپ) و دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی است.

در مورد دوربین سلفی، باید بگوییم که این دوربین دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن عکس سلفی است.

رابط کاربری Laggy یا Slowly در Mi 11 Ultra شما

برای رفع مشکلات رایج Xiaomi Mi 11 آیا هنگام استفاده از گوشی هوشمند خود رابط کاربری کند و کندی را احساس می کنید؟ اگر بله، پس در اینجا راه حل کامل برای دستگاه شما وجود دارد. این مشکل چیزی است که تقریباً همه آن را تجربه می کنند. این شایع ترین مشکل گوشی های هوشمند است و بیشتر در گوشی های قدیمی رایج است.

این مشکل در گوشی‌های جدید نیز رخ می‌دهد، زیرا رم (حافظه با دسترسی تصادفی) پر از برنامه‌ها و فایل‌هایی است که استفاده نمی‌کنید یا به آن‌ها نیاز ندارید. لطفا تمام مراحل را با دقت بخوانید و سپس آنها را روی گوشی خود اعمال کنید.

راهنمای رفع رابط کاربری Laggy یا Slowly در Mi 11 Ultra شما

اگر از هر نوع برنامه آنتی ویروس در تلفن هوشمند خود استفاده می کنید یا از هر برنامه پاکسازی ناخواسته استفاده می کنید، آن را حذف نصب کنید.

  • یک چیز جهانی است: چه زمانی تلفن کند است؟ در 90٪ موارد، اگر حافظه داخلی شما تمام شده باشد یا به پایان رسیده باشد، گوشی هوشمند شما کند می شود. بنابراین به سادگی مقداری فضای ذخیره سازی آزاد کنید و گوشی Mi 11 Ultra شما به حالت عادی باز خواهد گشت.
  • به سادگی برنامه ای را که استفاده نمی کنید حذف نصب کنید.
  • از کارت Micro SD Fast Class 10 در تلفن خود استفاده کنید.
  • گاهی اوقات استفاده از یک تم سفارشی روی گوشی باعث کندی گوشی می شود.
  • اگر از لانچر شخص ثالث استفاده می کنید، ممکن است دلیل این مشکل همین باشد. باید لانچر شخص ثالث را حذف نصب کنید و از راه‌انداز سیستم استفاده کنید.
  • از برنامه نسخه لایت مانند Facebook Lite، Twitter Lite، YouTube Go و غیره استفاده کنید.
  • گوشی خود را به آخرین سیستم عامل موجود به روز کنید.
  • هر زمان که به‌روزرسانی در Play Store در دسترس است، همه برنامه‌های خود را به‌روزرسانی کنید.
  • با انجام تمام این مراحل، اگر احساس کردید که گوشی شما هنوز کند است، باید گوشی خود را Hard Reset کنید.
این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکلات گرمایش OnePlus 9

با کمک تمام مراحل بالا، من همه راه حل های ممکن را مورد بحث قرار داده ام تا بتوانید به سرعت مشکلات رابط کاربری Lag یا کندی را در دستگاه Mi 11 Ultra خود برطرف کنید.

تخلیه سریع باتری Mi 11 Ultra شما

برای رفع مشکلات رایج Xiaomi Mi 11 اگر باتری Mi 11 Ultra شما به شدت در حال خالی شدن است، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. با انجام مراحل زیر می توانید مطمئن شوید که چه چیزی باعث مشکل تخلیه سریع باتری در گوشی هوشمند شما شده است.

  • اگر برنامه هایی مانند Phone Cleaner را نصب کرده اید، آن را حذف نصب کنید. زیرا این برنامه ها در پس زمینه اجرا می شوند و باتری گوشی شما را مصرف می کنند.
  • برنامه را از خود پلی استور دانلود کنید. زیرا برنامه های شخص ثالث می توانند حاوی بدافزارهایی باشند که در پس زمینه گوشی اجرا می شوند و باتری زیادی مصرف می کنند.
  • اگر GPS مورد نیاز نیست، همیشه GPS را خاموش کنید.
  • نگه داشتن تلفن در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی برای مدت طولانی نیز باتری را به سرعت تخلیه می کند.
  • اگر برنامه ای را نصب کرده اید که ادعا می کند بک آپ باتری گوشی شما را افزایش می دهد، این نوع برنامه را حذف نصب کنید.
  • استفاده از تنظیمات روشنایی بالای صفحه نمایش در Mi 11 Ultra می تواند باتری شما را به شدت کاهش دهد. بنابراین از گوشی با روشنایی متوسط ​​استفاده کنید.
  • همه برنامه‌هایی که اخیراً استفاده کرده‌اید را از برگه برنامه اخیر پاک کنید زیرا باتری را به سرعت تخلیه می‌کند.
  • اگر NFC، بلوتوث، وای فای مورد نیاز نیست، همیشه آنها را خاموش نگه دارید.
  • با دنبال کردن تمام این مراحل، اگر احساس می‌کنید که باتری گوشی شما هنوز سریع تخلیه می‌شود، Mi 11 Ultra خود را به حالت Factory Reset کنید.
این مطلب را از دست ندهید   صفحه نمایش Xiaomi Redmi Note 7

پس از انجام مراحل بالا، مطمئن هستم که دیگر با مشکل تخلیه باتری مواجه نخواهید شد. اگر همچنان با این مشکل مواجه هستید، با پشتیبانی مشتری گوشی هوشمند خود تماس بگیرید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مشکل شبکه سلولی در Mi 11 Ultra

اگر در Mi 11 Ultra خود با مشکلات شبکه تلفن همراه روبرو هستید. و اگر تلفن شما سیگنال مناسب را دریافت نمی کند یا شبکه دیتای تلفن همراه کار نمی کند و نوساناتی را در شبکه تلفن مشاهده می کنید، باید مراحل زیر را امتحان کنید.

  • سیم کارت را از دستگاه Mi 11 Ultra خود خارج کرده و دوباره سیم کارت را وارد کنید.
  • حالت هواپیما را به مدت 30 ثانیه روشن کنید و پس از چند ثانیه دوباره آن را خاموش کنید.
  • تنظیمات شبکه خود را بازنشانی کنید.
  • حتما یک بار Mi 11 Ultra خود را ریستارت کنید و بررسی کنید که آیا مشکل شما برطرف شده است یا خیر.

این یک مشکل رایج است و شما می توانید با انجام تمام این مراحل این مشکل را برطرف کنید.

بیشتر بدانید: مشکلات داده های همراه در گوشی OnePlus 9

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پانزده =