نمایندگی تعمیر گوشی چینی

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

راهکارهای رفع مشکل رایج گوشی OnePlus 5T

مشکل رایج گوشی OnePlus 5T / OnePlus 5T با داشتن مشخصات رده بالا همراه با پردازنده اسنپدراگون درجه یک، همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به یک قاتل پرچمدار نیاز دارد، دارد. با این حال، گوشی هوشمند بدون نقص نیست. بسیاری از کاربران چندین مشکل مانند انجماد تصادفی و تخلیه غیرمنتظره باتری را گزارش کرده اند که در 5T با آن مواجه شده اند. پس از در نظر گرفتن این مسائل، تصمیم گرفتیم در مورد مشکل رایج OnePlus 5T و راه حل های احتمالی آنها صحبت کنیم.

مشکل رایج گوشی OnePlus 5T

مشکلات اساسی OnePlus 5T و راه حل های آنها

ابتدا، ما در مورد مشکلات اساسی OnePlus 5T صحبت می کنیم و سپس نکات حرفه ای قابل اجرا را برای عیب یابی آنها ارائه خواهیم داد.

مشکل وای فای

شکایات زیادی در مورد وای فای وجود دارد، مانند افت سیگنال که باعث کاهش سرعت و اتصال ضعیف می شود. اگرچه OnePlus چند به‌روزرسانی OxygenOS را برای رفع این مشکل منتشر کرد، اما برخی از کاربران هنوز از عملکرد راضی نیستند. توصیه می‌کنیم به تنظیمات > به‌روزرسانی‌های سیستم > بررسی برای به‌روزرسانی بروید و بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی برای تلفن شما موجود است یا خیر.

اگر بله، توصیه می شود آخرین به روز رسانی موجود را نصب کنید. استفاده از آخرین به‌روزرسانی به دستگاه شما کمک می‌کند تا با الزامات اتصال Wi-Fi هماهنگ بماند. مرحله دیگر شامل خاموش و روشن کردن مجدد آن است. این یک پیشنهاد خوب است زیرا به این ترتیب دستگاه دوباره به هات اسپات متصل می شود. همچنین می‌توانید تنظیمات Wi-Fi خود را بازنشانی کنید و سپس OnePlus 5T خود را دوباره وصل کنید. به یاد داشته باشید، پس از تنظیم مجدد تنظیمات Wi-Fi، باید همه دستگاه های بی سیم را دوباره وصل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نکاتی برای رفع مشکل میکروفون و هدفون گوشی OnePlus

مشکل دوربین دیجیتال

این دومین مشکل رایج OnePlus 5T است. در اینجا نیز توصیه می کنیم آخرین به روز رسانی موجود را برای گوشی خود نصب کنید. جدیدترین به‌روزرسانی دارای حالت شب، ویژگی‌های ضبط بهتر و حالت HDR است. برخی از کاربران اسنپ چت از خرابی برنامه در OnePlus هنگام استفاده از دوربین شکایت دارند.

اگر دوربین OnePlus 5T شما کار نمی‌کند، در اینجا کاری را می‌توانید انجام دهید – به تنظیمات بروید و به App Manager و سپس Snapchat بروید و داده‌های کش را پاک کنید و سپس فورس توقف را فشار دهید. این کار کش را پاک می کند، که نه تنها به شما در رفع مشکل دوربین OnePlus 5T کمک می کند، بلکه مقداری فضای ذخیره سازی با ارزش را نیز بازیابی می کند.

مشکل باز کردن قفل با چهره

سرعت بازگشایی چهره OnePlus 5T به طور معمول سریع و آنی است. با این حال، اغلب مشکلاتی را برای برخی از کاربران ایجاد می کند. یک راه حل آسان این است که هویت چهره ثبت شده را حذف کنید و فرآیند تشخیص را دوباره انجام دهید.

مطمئن شوید که صورت خود را در اتاقی با نور خوب اسکن کنید، زیرا این امکان تشخیص عالی را فراهم می کند و یک محیط ایده آل را ایجاد می کند. از آنجایی که این ترفند برای چندین کاربر جواب داده است، امیدواریم به رفع مشکلات قفل گشایی با چهره OnePlus 5T برای شما نیز کمک کند.

مشکلات بلوتوث

تعدادی از کاربران از مشکلات OnePlus 5T برای مشکلات اتصال بلوتوث شکایت کرده اند. این عمدتاً یک مشکل به‌روزرسانی OnePlus 5T Oreo است. بنابراین، ما به شما توصیه می‌کنیم جفت‌سازی همه دستگاه‌ها را لغو کنید، همه اتصالات موجود را حذف کنید و دوباره شروع کنید. اگر دستگاه شما چندین به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت کرده باشد و بلوتوث بعد از به‌روزرسانی‌ها شروع به کار کرده باشد، این نیز کار می‌کند. همچنین می توانید برای رفع این مشکل سعی کنید به آخرین اندروید پای به روز رسانی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   برد پاور و صدا Redmi Note 7

مشکل اسکنر اثر انگشت

اگرچه اسکن اثر انگشت در OnePlus 5T فوق‌العاده سریع است، اما گاهی اوقات وقتی گوشی در جیب شماست، خوانش‌های نادرست دریافت می‌کند. در اینجا یک هک وجود دارد که باعث می شود گوشی در جیب روشن نشود. تمام پرینت های ذخیره شده را پاک کنید و دوباره تنظیم مجدد کنید. پس از آن، دوباره یک اثر انگشت اضافه کنید.

وقتی اثر انگشت جدیدی اضافه کردید، بررسی کنید که آیا توانسته اید مشکل را برطرف کنید. اگر بالاخره مشکل کار نکردن اسکنر اثرانگشت در OnePlus 5T خود را حل کردید، خوب هستید!

مشکل شارژ موبایل

این یکی از رایج ترین مشکلات این روزها در هر گوشی هوشمندی است و نه فقط OnePlus 5T. معمولاً یک شارژر معیوب یا پورت شارژ واقعی می تواند علت اصلی مشکلات OnePlus 5T باشد. برای اینکه بفهمید مشکل از شارژر است، کافی است با شارژر جدید یا شخص دیگری شارژ کنید. اگر گوشی در حال شارژ است، مشکل از شارژر شماست.

اگر هنوز شارژ نمی شود، ممکن است مشکل از خود پورت شارژ باشد. می‌توانید به نزدیک‌ترین مرکز تعمیرات قابل اعتماد OnePlus مراجعه کنید و از آنها بخواهید درگاه شارژ شما را بررسی کنند زیرا ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

آیا می دانید: کپی نشدن فایل در مموری کارت گوشی

نمایندگی تعمیر گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 16 =